"" voor mij - voor jou: filmpje maken

woensdag 26 september 2012

filmpje maken

Ik had nog wat beloofd……
een werkbeschrijving van het boekjeshoesje .

Imke en ik dachten dat het wel een leuk idee zou zijn om het te filmen, want een duidelijke tutorial schrijven is nog een kunst op zich…

Sinds de zomer deel ik met mijn zoon een ipad, het leek het me leuk om voor het hele proces de ipad te gebruiken.

En zo begonnen Imke en ik afgelopen week aan de voorbereidingen van de film.

doosje

Jammer dat ik ben vergeten om tussendoor wat foto’s te maken om te laten zien hoe lekker we bezig waren. Het was erg leuk om te doen.

De korte onderdelen van de werkbeschrijving zijn inmiddels allemaal gefilmd. Nu nog aan elkaar zetten en wat tekst toevoegen. Misschien een muziekje erbij ......

Maar dat moet ik dus nog doen…..ik ben van plan om in het weekend, lekker gezellig beneden op de bank, ons filmpje te monteren. Ik twijfel alleen nog over de taal in het filmpje: alleen Nederlands, of Engels, of allebei….? En hoe zou je dan zo’n hoesje noemen in het Engels, iemand een idee?

Dan nog een sjabloon voor de download tekenen en scannen en hopelijk staan de video en een korte beschrijving volgende week op ons blog (altijd onder voorbehoud hè….. ☺).

 En nu maar duimen dat het allemaal gaat lukken...


groetjes van
Evelyn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...