"" voor mij - voor jou: atc vissen

zaterdag 15 oktober 2011

atc vissen

De eerste serie is af.

atc-vissen-1

Best leuk geworden, al zeg ik het zelf.
Ik ben begonnen met verfspetters op dik tekenpapier, A5.

atc-vissen-2

Daaroverheen een servetje voor eenheid en structuur.
Toen wat delen van plantjes en een randje gestempeld.

atc-vissen-3

Poezieplaatjes van vissen er opgeplakt.
Afgewerkt met een laagje gel medium (mat), anders waren het zo van die opgeplakte plaatjes, nu is het meer één geheel geworden.

atc-vissen-4

In de licht opgedroogde gel “waterbubbeltjes” gestempeld (zonder inkt).
Laagje goudwas erover (alsof de late avondzon over het water strijkt Glimlach)

atc-vissen-5

Nog wat details:

atc-vissen-6


groetjes van
de E van IenE

Pin It!

8 opmerkingen:

Betsy zei

Mooi! Leuk dat je de techniek ervan uitlegt. Ik zou er zo zin in krijgen, misschien probeer ik het nog wel een keer met stof en vilt.....
Deze atc's zijn in ieder geval prachtig!

fijn weekend en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Anneke zei

Leuke reeks!

Gerd@ zei

Heel leuk vind ik de ATC tjes jaja ik weet nu wat het is hhahaaa ....
Handig ook dat je je werkwijze uitlegd ..... fijne avond ...

Groetsssss Gerd@

Willeke zei

Wat mooi!
Ik heb zo iets nog nooit gemaakt; zoals je het nu beschrijft lijkt het makkelijk dus wie weet....

Miek zei

Dit is super gaaf!
Ziet er heel mooi uit .Ook fijn dat je helemaal uitlegt hoe je tot dit resultaat gekomen bent!

Novelle zei

wat een leuke manier van werken eg met een mooi resultaat!

Ellie zei

ZOOOOO Mooi!

Rein zei

prachtig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...