"" voor mij - voor jou: kaars met foto

vrijdag 16 december 2011

kaars met foto

16.12.2011-a

Het is feest vandaag in het ouderlijk huis van IenE!
Traditiegetrouw hoort daar ook een zelfgemaakt kadootje bij, dit jaar zijn dat o.a. 2 kaarsen.
Maar niet zo maar 2 kaarsen……
Al heel lang wilde ik de “print-naar-kaars-transfer” eens proberen. Ik heb al zo vaak mooie voorbeelden gezien….

16.12.2011-b

Gelukkig voor ons had de jarige een fotograferende oom (en dat was best bijzonder in de jaren ‘20) en hebben we heel veel jeugdfoto’s.

16.12.2011-c

Ik heb een paar foto’s gescand en met de laserprinter op een tissuevelletje geprint (zo’n velletje dat je tussen de nieuwe overhemden vindt…). Daarna met een heatgun op de kaars “gesmolten”.

16.12.2011-d

Versierseltjes eraan, zakje erom, en ik weet zeker dat de jarige hier erg blij mee gaat zijn!

16.12.2011-e


dit is het word-document met de gescande foto's, (geen downloadkwaliteit ;-), alleen bedoeld als voorbeeld) :















Ik zag dat we ook al weer een heel stel nieuwe volgers hebben, van harte welkom allemaal en dank je wel! 
Toen we begonnen met dit blog, wisten we niet zeker of we het wel leuk zouden vinden. Bovendien waren we bang dat we na een tijdje geen nieuwe ideeën meer zouden hebben, maar…..die vrees is onterecht: bloggen IS LEUK en het ideeënschriftje wordt alleen maar voller, dus we gaan nog even door…..

groetjes van
de E van IenE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...