"" voor mij - voor jou: gehaakte harten

zondag 6 november 2011

gehaakte harten

Op het internet kun je talloze patronen van gehaakte hartjes vinden.
Leuk om na te maken, maar ik doe het dan graag nét even iets anders.
Deze variant heb ik nog niet eerder gezien, dus voor mij is het werkstuk geslaagd…..

hartjes-en-vilt-1

Ik had het hart gehaakt en dacht: het is wat saai, er moet nog iets op….maar wat….
Na wat geëxperimenteer met o.a. bloemetjes van stof (wat dus niet leuk bleek te zijn), viel mijn oog op het mandje met viltwol. Vorig jaar al gekocht, maar nog niet veel mee gedaan.
Het is een leuke combinatie vind ik: een genaaldvilt hartje op een gehaakt hart.

hartjes-en-vilt-2

En omdat het zo leuk was om te doen, ga ik er een paar extra maken voor het project van Roos (in kerstkleuren denk ik).

hartjes-en-vilt-3

groetjes van
de E van IenE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...