"" voor mij - voor jou: Hallo Caramella

dinsdag 16 augustus 2011

Hallo Caramella

Na Annebel en Bertje is hier dan de opvolger: Caramella.

voor-cara

Ze is op dezelfde manier gemaakt als Annebel, maar ik heb 2 laagjes gesso gedaan, daarna met een watervaste stift bloemetjes en kringeltjes getekend, en met antiekwas een beetje bruinig gekleurd (vandaar ook de naam…).

caramella

De “krullen” op haar kop en staart zijn van dun koperdraad (kerstmarkt tuincentrum), met zwarte watervaste stift het koperdraad zwart gekleurd en daarna even met een schuurpapiertje er overheen.

kop-cara

nog wat details:

staart-cara
vleugel-cara

cara-voor
Vogeltjes die beginnen met een D zijn voor Imke….

Groetjes van
de E van Iene

Pin It!

5 opmerkingen:

Betsy zei

Wouw, wat is ze mooi! Ziet er geweldig uit met die bloempjes en kriebels. Krijg je die mooie kleur door de antiekwas?
(ik ben meer van de wol en de draadjes...)

Lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

iene zei

ja, ik vond een pot antiekwas en ik dacht: laat ik dat eens proberen.
dat gaat heel goed (en ruikt erg lekker...)
de wol en draadjesafdeling is voornamelijk van mijn zus ;-)

Janny zei

Wat is het een plaatje! Mooi geworden zeg.

't Glimmenhofje zei

Hallo zusjes E en I,
wat een leuke blog hebben jullie en wat een geweldig leuke vogel!! Wordt gelijk hebberig en denk...Ooo zo'n vogeltje wil ik ook wel eens proberen te maken...! Maar omdat ik zo ontzettend veel dingen leuk vind denk ik dat gemiddeld wel een keertje op 30 per week...afhankelijk van hoeveel leuke blogs ik weer heb bewonderd...
Maar ik ga jullie in ieder geval wel volgen, want wie weet krijg ik nog veel meer leuke ideeen door jullie blog! Dus blijf zo doorgaan zou ik zeggen.
Hartelijke groetjes, Joyce Glim.

brigitte zei

Wat is ze prachtig.
Super mooi gemaakt.
Groetjes Brigitte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...