"" voor mij - voor jou: hoe erg kun je zijn……..

donderdag 4 augustus 2011

hoe erg kun je zijn……..

Vorige week kocht ik armbandjes.

Niet om te dragen…..ik hou niet zo van sieraden…..nee, ik vind het leuk om  regelmatig de voorraad in gedachten te inventariseren (o ja, ik heb nog die leuke armbandjes) en te wachten tot er EEN IDEE opborrelt.

Het kan kort duren, het kan lang duren, maar meestal verzin ik wel iets.

Altijd loop ik in winkels met de gedachte: “ o, dát is leuk én niet duur, wat zou ik daar eens mee kunnen bedenken……..” Want er is genoeg moois te koop, maar dat kost dan ook wat, in verhouding.

Bovendien vind ik het leuk om zoveel mogelijk zelf te maken.

die armbandjes dus…..

Ik bedacht al een Bertje, en toen waren er nog 7 armbandjes over…. tot vanochtend….. ik kon mij weer eens niet bedwingen (voor 1,49) en heb nog 2 setjes gekocht…….

armbanden-web

Ach, het voordeel is dat het niet veel plaats inneemt en dat ik er zo heel erg blij van word!

En nu lekker op de achtergrond de raderen laten draaien en wachten tot er weer een al dan niet briljant idee opduikt (en neem dat briljant maar met een korreltje zout....).

Groetjes van de E van Iene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...