"" voor mij - voor jou: Hobbydagje bij Imke

dinsdag 21 maart 2017

Hobbydagje bij Imke

Imke en ik komen regelmatig een dagje bij elkaar om gezellig samen nieuwe technieken uit te proberen, inspiratie op te doen of gewoon lekker bezig te zijn met leuke dingen maken.
Vandaag was het weer zo ver.
Eerst hadden we een soort show and tell, dit was mijn stapeltje (en een boek dat ik van haar had geleend). Van het bovenste boekje laat ik binnenkort meer zien.


Ik heb 2 nieuwe boekjes in gedachten, daar ben ik maar vast mee begonnen, ik weet nog niet precies hoe ze moeten worden, dus ik doe rustig aan en laat het idee langzaam rijpen.
Imke heeft weer heel andere stempeltjes dan ik, dus één van de voorbereidingen bestond uit het bestempelen van wat verschillende soorten papier met kleine figuurtjes.


Daarna ben ik plaatjes gaan knippen uit een reisgids. Daar laat ik een volgende keer meer van zien.


Het was weer heel gezellig!

groetjes van
Evelyn


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...