"" voor mij - voor jou: Gehaakt cameratasje

dinsdag 8 december 2015

Gehaakt cameratasje

Bij een nieuwe camera hoort een nieuw tasje, ook omdat hij net een slagje groter is en dus niet meer in het oude tasje past.

cameratasje1

Ik heb een langwerpige lap gehaakt met stokjes en fijne dikke wol van zeeman.
Door de stokjes heen, om en om, heb ik lange slierten van lossen geweven.

cameratasje%202

Daarna een lapje vilt aan de binnenkant genaaid, zo is hij mooi stevig en waterbestendig.

cameratasje%203

Tenslotte heb ik 2 rechthoekige zijstukjes gehaakt en het geheel in elkaar gezet. En nog een knoop er op natuurlijk!

cameratasje%205

Nu moet ik alleen nog iets bedenken om hem om mijn nek te hangen, maar er broeit al een idee...

En mijn nieuwe camera en ik moeten nog vriendjes worden.....ik mis mijn oude wel een beetje.....

Groetjes van
Evelyn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...