"" voor mij - voor jou: doosje maken deel 1

dinsdag 10 november 2015

doosje maken deel 1

Ik maakte een kadootje dat nogal rare uitsteeksels had. Dat maakt het lastig om het mooi in te pakken. Dus ik dacht: ik maak "even" een  passend doosje.....

Eerst een schetsje

schets%2520doosje

Dan een sjabloontje van printerpapier

sjabloon%20doosje

Dat leek te passen. Op dat moment ook bedacht hoe en waar ik de sluiting/opening wilde hebben.
En toen een proefmodel gemaakt van karton

proefmodel%2520doosje

Alles zat mee! Het werd precies zoals ik het bedacht had..en dat in één keer, dat was geluk hebben!
Want.......
.....ik bedacht dat natuurlijk weer op het allerlaatste moment......
Het doosje moet vandaag af, maar ik heb er vertrouwen in dat dat gaat lukken (en dat ik blij ga zijn met het eindresultaat).

Aan het eind van de week laat ik het definitieve doosje zien, met de inhoud.
En dan kan ook ook laten weten of de ontvanger er blij mee was.....( is dat een vraag???? Haha, nee het antwoord weet ik al....)

Groetjes van
Evelyn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...