"" voor mij - voor jou: een kaartje en een taartje

zondag 21 april 2013

een kaartje en een taartje


Vorige week heb ik deze kaart gemaakt.

kaart-feest-1


Een bloem van stof

kaart-feest-detail-1

een steel van ijzerdraad

kaart-feest-detail-2

en onderaan een tekstlabel.

kaart-feest-detail-3

Maar wat voor tekst zal ik daar nu eens op stempelen.
En dan tadatada…….. ik zie dat we 200 volgers hebben dus de tekst is:

kaart-feest-detail-4


 Wij vinden het  wel een feestje dat zoveel mensen ons blog leuk vinden. En bij een feestje hoort natuurlijk een kadootje, een weggevertje.
Dit gaat het worden:

weggever

En ach wat jammer nu…. de foto is wat vaag en donker (haha)

Evelyn en ik hebben al veel voorpret maar er moet nog wel gewerkt worden. Wij gaan nog even door en vertellen er later meer  over.

Er is er natuurlijk al wel tijd voor taart!
Daarom (het is al bijna traditie bij feestelijke blogmomenten) een borduurtaartje, lekker met chocoladeroom en stukjes chocola en roze marsepein:



Nog even onze eerdere taartjes bij elkaar:


groetjes van imke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...