"" voor mij - voor jou: bezig met van alles….

vrijdag 30 maart 2012

bezig met van alles….

Het was zomaar ineens een druk weekje.

En nu heb ik vanmiddag ook nog een gezellig onverwacht uitje met een vriendin.
Heel leuk, maar zo komt er van bungeltjes knutselen niks natuurlijk…..

Vandaar dat ik alleen een foto plaats van de enorme puinhoop op mijn werktafel, ik ben namelijk weer met 3 dingen tegelijk bezig, ik word af en toe wel een beetje moe van mezelf. Maar het komt goed: elke zondag = werktafelopruimdag!

puinhoopje-1

bungeltje-to-be-1bungeltje-to-be-2bungeltje-to-be-3

De onderste is nog in het bedenkstadium, ik wil iets met die plaatjes (getekend door mijn dochter!) op dat houten speelstukje, maar het kwartje is nog niet gevallen. Daar ga ik straks in de trein eens even lekker over nadenken.

Okee, het is tijd, ik ga op weg naar Eindhoven!

groetjes van
Evelyn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...