"" voor mij - voor jou: b.o.m. nr. 4 (alfabet f,g,h)

maandag 23 januari 2012

b.o.m. nr. 4 (alfabet f,g,h)

Met dit derde blok is een kwart van het borduuralfabet af.
In het begin dacht ik: waar ben ik aan begonnen…..ik moest zó vaak iets uithalen…. (het is niet handig om tijdens het borduren alvast aan nieuwe projectjes te gaan denken….)
Maar het went…..en nu vind ik het leuk om te zien hoe de lap groeit.

alfabet-evelyn-fgh

Dit is het patroon:

alfabet-fgh
(downloaden mag, patroon op eigen blog of website aanbieden niet)

De zwarte rondjes op het patroon zijn knoopjessteken:

alfabet-h-closup

Al met al heb ik er wel plezier in en ik verwacht niet dat dit zo’n onafgemaakt werkje wordt dat onder in een la beland……☺

Zo, mijn bommetje van deze week is af, en ik heb weer even tijd  voor iets anders.
Ondanks de nieuwe inspiratiespullen van de kringloop ben ik toch maar weer met papier en verf enzo aan de slag gegaan. Of er iets leuks uit gaat rollen is voor mij ook nog de vraag…..
Dat is ook niet het belangrijkste, want “happiness is the road”.
En van lekker bezig zijn met mooie papiertjes, lijm en inkt word ik erg blij ☺!

werk-in-uitvoering

groetjes van
Evelyn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...