"" voor mij - voor jou: De blogvakantie is voorbij

dinsdag 29 september 2015

De blogvakantie is voorbij

Imke was al begonnen, nu ik nog...

We begonnen onze blogvakantie met een reisje naar Vlieland. Dat is al een beetje een traditie geworden. Nu moet ik bekennen dat ik stilletjes een beetje verliefd ben op Vlieland ..... Dus zo'n kort tripje was voor mij wel erg kort....
Ik besloot om aan het eind van de vakantie nóg een keer naar Vlieland te gaan, maar deze keer in mijn eentje.
Dat beviel meer dan goed!
Ik heb eindeloos gewandeld, door het gevarieerde bos, waddenkant, Noordzeestrand, het stugge duinlandschap, heerlijk....

Hoewel ik al heel wat foto's van de voorgaande jaren heb, zie je altijd wel weer iets wat de moeite van het fotograferen waard is.

Dit zijn er een paar omdat ik ze zelf zo graag nog eens bekijk...
(Het formaat van de foto's is wat rommelig, dat komt omdat ik dit bericht in een blog-app heb geschreven en dat is in het begin even zoeken naar de juiste instellingen....)



Ik had ook nog een leuke nieuwe app gedownload, kaleidacam. Daar heb ik ook een paar leuke foto's gemaakt op Vlieland. Maar dat is voor de volgende keer......

Groetjes van Evelyn

Pin It!

7 opmerkingen:

Valerie zei

Welkom terug, Evelyn :-)
Zag er een ontspannend tripje uit! Leuk dat je mooie foto's hebt als herinnering. Zo kan je die fijne momenten nadien ook nog herbeleven ;-)

Dinah zei

Heerlijk hoor nog even lekker uitwaaien op het eiland..

Lieve groet,dinah

Angélique zei

Fijn dat jij er ook weer bent :-)
Wat een mooi eiland moet dat zijn! Ik ben er nog nooit geweest, maar ik denk dat ik daar maar eens verandering in moet brengen ;-)

Patricia Smit zei

Deze foto's zijn onbetaalbaar! Was zelf op Texel te vinden deze zomer, ook mooi.

WIEN-ART zei

Heerlijk! Ook wij zijn een beetje verliefd op het eiland 😀

Truus zei

Fijn om weer iets van jou te horen.Mooie sfeerfoto's zijn er bij van de vakantie-om uit te vergroten en op te hangen in de kamer.
Tijdens mijn lagere schooltijd zijn we een week op schoolreis geweest op Vlieland in hotel Posthuis als ik me niet vergis.
gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

Rita Janssen zei

Altijd leuk even uitwaaien op je favoriete plek!
Grtjes, rita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...