"" voor mij - voor jou: mini - maxi

maandag 3 september 2012

mini - maxi

haken-mini-maxi

Ik begon met de maxi. (een plaid?). Grote blokken, snel klaar. Dacht ik.
granny's-wit- -kleur


Maar eigenlijk ben ik meer van de mini. Maar dan wordt het een kussenhoes (of zo).
kleine-vierkantjes

En toen zag ik bij haar dit idee. Dat zou ook nog kunnen.
Alleen de vierkantjes.
mini-2

Of samen met de bloemetjes.
mini1

Ik ben er nog niet uit waar ik mee verder ga en wat het dan precies moet gaan worden.
Maar meestal  valt het kwartje  wel een keer.
groetjes van imke

Pin It!

9 opmerkingen:

Dinaz zei

Ziet er mooi uit!
De grote blokken zijn al (bijna) een kussenhoes. Lekker doorhaken...komt vanzelf wel goed!

Fijne dag, Dinaz ♥

Tante Jannie zei

Die zijn echt snoezig! Maar als je nog even doorhaakt kun je beide maken toch? Ik zou ook niet kunnen kiezen :)

Maddy zei

ooo...ik ben ook helemaal van de mini, dit is echt mijn ding die petieterige blokjes! Die ideetjes komen vast wel (jullie onderhand 'kennende':-)! Grtzz..Maddy

vee zei

ik zou...
met de maxi een plaid
met de mini een bijpassende kussenhoes
en die slinger aan de muur
dàt gaat succes hebben hoor!

Gery zei

Nou, maak het jezelf niet zo moeilijk
en maak het gewoon allemaal :-)))
Alle uitvoeringen zien er even leuk uit en ik zou dus niet kunnen kiezen.
Wens jou succes hiermee.
PS: Haar slingertje zijn ook leuk.
Groetjes Gery

Dymphie zei

wel een heel schattig slingertje zo (als dat zou worden)

Willeke van der Heijden zei

ik ben benieuwd wat het gaat worden. De blokjes zien er nu al vrolijk uit!

Jeanine zei

Ben benieuwt wat je gaat maken? Maar ik vind de onderste foto heel mooi!!!

Groetjes,
Jeanine

Anoniem zei

Ik vind die mini vierkantjes geweldig!! Heb je hier ook een patroon van?? Ik hoor graag van je.

Vriendelijke groet, Maaike

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...