"" voor mij - voor jou: ik doe het lekker zelf

maandag 17 september 2012

ik doe het lekker zelf

Ik ben wel blij met de hobby van Evelyn.
Zo heb ik nog eens een privé workshopje.
doe-het-lekker-zelf
We gaan een notitieboekje maken.
twee-boekjes
Zo één als bij de weggevertjes, maar dan in het klein (ongeveer 14 bij 10 cm).
Vergeten foto’s te maken. Dus laat ik alleen het eindresultaat zien.
Eerst het boekje van Evelyn:  
boekje-kip-evelyn

En dit is mijn boekje:
boekje-hartjes-imke

De inhoud bestaat uit verschillende blaadjes:
inhoud-boekjes
Het was een gezellige middag, op naar het volgende workshopje.
Het verhaal is nog niet af.
Ik heb thuis ook lapjes,bandjes, kraaltjes, . . . . . .
Dus de volgende dag boekje nummer twee gemaakt. Je moet tenslotte wel oefenen als je iets nieuws hebt geleerd.
notitieboekje-nr-2
groetjes van imke

Pin It!

10 opmerkingen:

Angélique zei

Dat zijn heel leuke boekjes geworden. Grappig om te zien dat jullie een heel andere stijl hebben.
Ga jij nu ook verslaafd raken aan notitieboekjes? :p

Joanne zei

Wat een geweldig leuke boekjes!
Ook erg leuk om als kleinigheidje weg te geven!

Ik ben volger van je geworden en ga zeker meer van je blogs lezen! (:

Groetsz Joanne
- jtcreatief -

Gerd@ zei

Goed bezig hoor ....
Erg leuke boekjes ....

Fijne maandag ...

groetsssssss Gerd@

Miek zei

O wat zijn ze leuk, die kip geweldig!!

Marleen Derweduwen zei

Wow kleine te gekke hebbedingetjes!!!
Allemaal een andere stijl en mooi.
Keurig en speels afgewerkt.

Maddy zei

Oww weer van die leuke notitieboekjes en nu kunnen jullie ze allebei dus maken...I luv them!!
Grtzz..Maddy

Betsy zei

Ze zijn leuk! Grappig om te zien dat je met dezelfde materialen toch weer iets anders kunt maken :)
En verslavend lijkt het me zeker. Zelfs ik heb me op het papier gestort.... Binnenkort komt daar wel een blogje van.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

iene zei

@ Angélique:ja, Evelyn heeft me aangestoken met het boekjesmakenvirus.
groetjes,imke

Willy zei

Ahhh...leuke boekjes hóór!!

Atelier Valerie © zei

Dat zijn twee mooie boekjes die je met stof bekleed hebt. Leuk om mee
te hebben in de handtas ... om ideetjes
in op te schrijven!
Nog een fijne week, groetjes Valerie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...