"" voor mij - voor jou: b.o.m. nr. 13 (alfabet t-u) Tikkeltje Uitbundig

maandag 26 maart 2012

b.o.m. nr. 13 (alfabet t-u) Tikkeltje Uitbundig

Tijdelijk Uitverkocht
Totaal Uitgeslapen
Tong  Uitsteken
Tweedehands Unicum
Teveel Uiltjes
Taartjes Uitdelen
Teiltje Uien
Thuis Uitzieken

Het is wel duidelijk: de T en de U zijn aan de beurt!

alfabet tu
downloaden mag, op eigen blog of website aanbieden niet

alfabet-evelyn-tu

Ik ga even een Tijdje Uitrusten, want je raakt  Totaal Uitgeput  van zo’n Taal-Uitsloverijtje.
Hmm, ik ben een Tikje Uitbundig geloof ik (en dat is Tamelijk Uitzonderlijk) …….

grapje natuurlijk, dat uitrusten, want ik ga zo Rozen Snoeien in de Tuin (r-s-t ☺)!

Groetjes van
Evelyn

Pin It!

2 opmerkingen:

Betsy zei

Toffe U en Uitmuntende T!

Dank je wel voor je patroontje.
Dat kwam weer goed uit, want ik ben helemaal bij met de letters. Binnenkort dus weer een update!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Gery zei

Niet alleen een borduurwondertje, maar ook het talenwondertje is geweldig leuk.
Heerlijk die nederlandse taal met al deze spelingen en kwinkslagen.
Ook de liefde voor een tuin wordt door mij gedeeld.
Groetjes Gery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...