"" voor mij - voor jou: b.o.m. nr. 12 (alfabet p-q-r-s)

maandag 19 maart 2012

b.o.m. nr. 12 (alfabet p-q-r-s)

Ik dacht vanochtend: even snel een bommetje plaatsen......en dan gaat er van alles mis natuurlijk.......

Eerst maakte ik een bericht over de verkeerde letter, t-u, want die was nog niet aan de beurt.
Overnieuw....
Foto's en patroon van deze week er in gezet, zag ik ineens dat er nog een fout op de teltekening stond... kon ik wel heel makkelijk verbeteren, maar toch....
nog eens overnieuw...
Toen zag alles er goed uit, dus op verzenden naar weblog geklikt.
En toen zag ik bij berichten bewerken dat ik per ongeluk de vorige b.o.m heb gewist.
Tja, dat ga ik nu even niet bijwerken, ik moet eerst eens wat nuttige dingen gaan doen (als dat maar goed gaat, vandaag....), maar het kómt goed!

Dan nu eindelijk toch het patroon van vandaag, toch nog gelukt, ondanks alle hindernissen (en het is niet eens vrijdag de dertiende).

Jawel, vier letters in één keer….dat schiet lekker op.
En ook nog lekker makkelijk te maken.
Het einde komt al in zicht. Hierna nog 4 blokken en dan is de alfabetlap af.
Ik ben zelf bezig met de z.

alfabet-pqrs-closeup_thumb1

alfabet-pqrs_thumb3
downloaden mag, patroon op eigen blog of website aanbieden niet





















 de lap tot nu toe:

alfabet-evelyn-pqrs_thumb1


Groetjes van
Evelyn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...