"" voor mij - voor jou: het weggevertje

woensdag 29 februari 2012

het weggevertje

Het is zover!
We hebben weer iets bedacht en gemaakt voor jullie.
De voorbereidingen zijn gedaan, nu nog de puntjes op de i.
En wat hebben we dan gemaakt??????
Een magazine, maar niet zo maar eentje, in ons geval is het natuurlijk een
magazi(e)ne geworden.
En hoe ziet dat er dan uit?
Nou, zó dus:

voor

(nou weet je nog niet veel…)
Dan maar even wat vertellen over de inhoud:
Het is een tijdschrift-achtig iets (een magazine dus) waarin allerlei leuks staat om te lezen, te knippen, te plakken, te kleuren, uit te scheuren of als achtergrondje te gebruiken.
We hebben ook nog een aantal blaadjes met leuke dingen voor de liefhebbers van lapjes en draadjes..

alleblaadjes3

Vind je het leuk om er één te winnen, vertel dan in een reactie waarom.
Iedereen mag meedoen en reageren kan tot en met zondag 11 maart. Dan komt op maandag de 12de de notaris even langs om een winnaar bekend te maken ☺.

Groetjes,
Evelyn en Imke

Pin It!

24 opmerkingen:

Angélique zei

O dames, dat ziet er wel heel erg speciaal uit! Natuurlijk doe ik heel graag mee, want van jullie creatieve idee kun je er nooit genoeg tot je beschikking hebben. Alleen het idee al van een magazi(e)ne is super origineel, dat belooft heel wat voor de inhoud!

Minimoek zei

O wow, wat een gaaf idee, heerlijk zo'n magazi(e)ne om in te grasduinen en heerlijke ideetjes op te doen dus ik doe graag mee dames, groetjes Linda.

Lydia zei

Wat een leuk idee!! Waarom ik hem zou willen? Ja, dat is niet zo moeilijk, wie wil er nou niet zo'n superorigineel, kleurig, handgemaakt,heel speciaal en megahandig tijdschrift hebben?! Ben heel benieuwd naar de inhoud!!

Betsy zei

Wat een origineel idee! En het ziet er ook nog eens heel aantrekkelijk en veelbelovend uit! Ik doe graag mee om een kans te maken op jullie weggevertje.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Jolette zei

Wat grappig!!!
Een persoonlijk magaziene, door jullie gemaakt!
Ik doe graag mee....

Willy zei

Nou...ik doe mee hoor, be erg benieuwd naar de inhoud!

brigitte zei

Zeker een super orgineel idee.
En waarom ja veel van wat jullie maken is erg leuk.
En orgineel ook nog eens.
Ik kan nog wel wat inspiratie gebruiken. En iets om uit te knippen en of scheuren is helemaal leuk.
Ben alleen bang dat iki het boekje te leuk vind en ik het de eerste tijd alleen maar gebruik om in te kijken.
Ik doe dus heel graag mee.
]Groetjes Brigitte

Yvonne zei

Hihihi moet ik echt uitleggen waarom ik graag het boekje wil winnen?
Nou daarom: Nieuwsgierigheid wat erin zit en die ideeën die jullie met de medebloggers delen, kortom helemaal te gek dat dit boekje gemaakt is door twee creabea's.
Grusse, Yvonne

Marleen Derweduwen zei

de titel dekt al de lading;
ik wil zien wat voor leuke dingen er zoal te ontdekken zullen zijn;
daarom deze reactie
proficiat met de uitdaging

Ellie zei

Ik zou dit graag willen winnen omdat er allerlei leuks in staat om te lezen, te knippen, te plakken, te kleuren, uit te scheuren of als achtergrondje te gebruiken. Dat allemaal vindt ik gewoon leuk! LOL

Gerd@ zei

Ik doe heel graag mee ik wil morgen beginnen met het 365 dagen project en ga een jaarboek/artjournal maken en deze give away zou dus heeeeeeel goed van pas komen .....

Groetsssssssss Gerd@

Anneke zei

Omdat het van jullie komt, omdat jullie zo creatief zijn, omdat jullie er zoveel werk van maakten, omdat het hier een mooie bestemming zou krijgen...daarom wil ik jullie magaziene graag winnen :)

ida zei

omdat ik heel nieuwsgierig ben
en het een super idee vind dat
jullie z'n magazine hebben
gemaakt; ik zou em dus graag
winnen..

Kreatita T zei

Wat ziet dat sneakje er al leuk uit!
Ik zou 'm ook heel graag winnen :)

Willeke van der Heijden zei

Wat mooi!
Waarom ik de magaziene zou willen winnen.... nou, omdat jullie 'm gemaakt hebben. Online ziet het er allemaal erg mooi uit. In 't echt is het denk ik nog veeeel mooier. En zeg nou zelf, bladeren in het echt is veel leuker dan online bladeren. Daarom dus!
Veel plezier!

sneksniltje zei

Waarom ? Nou, omdat ik een heel klein beetje nieuwsgierig ben. En omdat nieuwe creatieve ideetjes altijd leuk zijn. Dus doe ik heel graag mee.
Groetjes, sneksniltje

Willy zei

Het lijkt me hartstikke leuk om daar samen met mijn dochter in te neuzen, te kleuren, te knippen enz.
Ik heb ook een leuk weggevertje, doe je mee?!
Fijn weekend, groetjes

HS zei

Het is mijn eerste bezoek aan jullie blog.. en dan zo'n leukidee-leukkado weggeef actie!! Doe ik graag aan mij. Zonder deze actie kom ik ook nog terug!

Aankleedpopje zei

Wat ontzettend origineel!
Ik zou het graag willen winnen om aan mijn dochter te geven. Zij is helemaal into de notebooks en maar een arme student, dus ze kan alle leuke dingen goed gebruiken.
Ik zal ook een linkje op mijn blog zetten.
Groetjes, Ria.

De Merle zei

Dat lijkt me wel heel erg leuk om te winnen, dus ik waag graag een gokje!
Karin

mariek zei

tja wat moet ik nu nog zeggen waarom ik het ook wil winnen gewoon maar omdat ik het leuk vind en vooral nieuwsgierig wat er in staat

Anoniem zei

ik doe graag mee. Zowel ik als mijn twee meiden houden van knutselen en freubelen. Dus het komt zeker goed terecht.

Groetjes Helen

Creative frills zei

Ik heb pas je blog ontdekt en vind hem erg leuk. Ik ben nu erg nieuwsgierig naar je magazi(e)ne. Ik gebruik veel ideeën bij mijn werk als activiteiten begeleidster, dus elk nieuw en verrassend idee is welkom. En zeg nu zelf, wie krijgt er nu niet graag een cadeuatje.
Groetjes Esther

Anoniem zei

Wauw wat een geweldig blog is dit. Ben hier vandaag voor het eerst toevallig langs gekomen. En heb meteen het geweldige plakband even gemaakt. Super. Ben natuurlijk ook erg nieuwsgierig naar je magazi(e)ne dat snap je. ;-)) Ik ga weer snel verder kijken. Fijne zonnige zondag.
Groetjes Ria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...