"" voor mij - voor jou: wat gaan we hard……

vrijdag 24 februari 2012

wat gaan we hard……

iene-in-de-bocht
Imke en Evelyn - Hellendoorn - 19.03.1966


















 

Met 2 PK (2 Paar Kinderbenen) en de wind in de rug maken we vaart…..we gaan sneller dan verwacht…
Ons avontuur begon in juli vorig jaar met de start van een blog en alle tellers op nul en kijk nu eens: 100 volgers!
En niet alleen met die 100 zichtbare volgers zijn we blij, ook met al die onbekende trouwe meekijkers, want die zijn er ook, gezien het aantal pageviews.
Dank je wel allemaal. We hopen jullie nog vaak terug te zien.....☺
Al die bezoekjes maken dat wij alleen nog maar meer zin krijgen om te schrijven en leuke dingen te bedenken en te laten zien.

We vinden dit een mooie gelegenheid voor een nieuw weggevertje!

We zagen het natuurlijk al wel een beetje aankomen dus we zijn inmiddels al wel druk bezig met de voorbereidingen. Het wordt een héél leuk weggevertje deze keer…..!

weggevertje-preview
kleine impressie




















 Volgende week laten we in een berichtje weten hoe je mee kunt doen met de verloting (dit was zomaar even een blij berichtje tussendoor…)

groetjes van
Evelyn en Imke

Pin It!

10 opmerkingen:

AnitaS zei

Volgen doe ik wel, helaas niet vaak reageren. Fijne dag.

brigitte zei

Van Harte met de eerste 100.
De volgende 100 komen ook vast snel.
Ik vind je gehaakte kettingen hieronder super.
Groetjes Brigitte

Angélique zei

Gefeliciteerd met alle volgers! Ja, daar wordt je blij van, als men graag bij je komt kijken/lezen. Ik kom ook graag bij jullie langs (enfin, dat weten jullie wel) en hoop dat ik nog lang in de gelegenheid zal zijn om dat te blijven doen. Succes met bloggen! (en bedenken van al dat leuks!)

Pleuntje zei

Alweer 100 volgers. Leuk natuurlijk en ook leuk voor ons volgers, een give away. X

Minimoek zei

Gefeliciteerd Dames en spannend een weggever, ik kijk er na uit!!

Willy zei

Gefeliciteerd!!

Betsy zei

Gefeliciteerd met de 1e 100 volgers! Dat werkt echt stimulerend en maakt het bloggen zo leuk :)
Ik ben heel benieuwd wat jullie allemaal in petto hebben voor ons. Spannend!
Prachtige foto trouwens van jullie in die grote auto...

Fijn weekend en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Anneke zei

Het gaat als een sneeuwbal, de volgende honderd gaan nog sneller :) Alvast van hart gefeliciteerd! Jullie verdienen véél volgers wegens....heel erg mooie blog!!!

Jolette zei

Gefeliciteerd!
Leuk voor jullie en voor je volgers, want die zien hier allerlei leuks langs komen...
Fijn weekend,

Jolette

ps op mijn blog staat een link voor als je je woordverificatie uit zou willen zetten...

brigitte zei

Om nog meer volgers te krijgen staat er een award voor je op mijn blog.
Ik doe ook heel graag me met je give away.
Groetjes Brigitte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...