"" voor mij - voor jou: gehaakte badspons (scrubby)

donderdag 26 juni 2014

gehaakte badspons (scrubby)

scrubby-1

Ik heb badsponzen gehaakt (voor het goede doel Knipogende emoticon)
Het originele patroon is van Judith Pringle
Ik heb ze wel iets anders gemaakt, de kleuren (dat is duidelijk haha) maar ook de afwerking aan de schuine kanten (een extra rij vasten dwars op het haakwerk in één van de kleuren, het ziet er dan mooier uit als je ze in elkaar zet)

Ik heb er zelf ook één in gebruik, dat bevalt prima!
scrubby

Voor “het goede doel” vond ik het nog leuk om er tasjes/zakjes bij te maken.
Ik had nog wat babywashandjes liggen (gekocht voor “je-weet-maar-nooit-wat-ik-daar-voor-leuks-mee-kan-doen)
Lettertjes gestempeld, bijpassend lintje er door…

scrubby-2

Dat ziet er toch gezellig uit?

scrubby-3
 
Eigenlijk had ik vandaag willen schrijven over deze supermakkelijke gehaakte armbandjes. Ik heb er al een stuk of 10 gehaakt, in allerlei kleuren (‘t is een beetje verslavend…).
Maar ik had nog niet genoeg foto’s gemaakt, bovendien moet ik er nog eentje maken en tegelijkertijd opschrijven hoe ik het precies gedaan heb. Anders weet ik het over een tijdje niet meer… Zo’n blog is toch zo’n handig archief!
dus die moeten nog maar even wachten op een volgende keer….

RIMG1064
 
groetjes van
Evelyn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...