"" voor mij - voor jou: een zwart-wit miniboekje

zaterdag 6 april 2013

een zwart-wit miniboekje

Een speciale uitvoering van dit boekje, geïnspireerd door de zwart-wit zaterdag van Godelieve.

zwartwit-boekje-1

De maat is hetzelfde als het panta rhei-boekje. Binnenin zwarte bladzijdes met langs de korte kant een reepje zwart-wit gebloemd papier. Met dat gebloemde papier heb ik ook de binnenkant het de omslagen beplakt.
Voor de voor- en achterkant heb ik eerst zwarte streepjes gestempeld op wit linnenkarton. Op de voorkant nog een zelfgegutst blokjesstempel geëmbossed met zwart. Daarop met een witte permanente pen de titel geschreven.
Omdat ik al van plan was om stempels van blaadjes te gebruiken, heb ik een bijpassend tekstje bedacht.
Ook weer op elke bladzij één woord. Achterelkaar gelezen staat er:


remember the leaves
*
leaves have left the trees
leaving us longing for spring
to see them return

 
Ook op elke bladzij een wit geëmbossed blaadjes stempel.
 
zwartwit-boekje-3


zwartwit-boekje-4

De bindringen zijn weer dezelfde als bij het panta rhei-boekje, zelfgemaakt dus van kralen en ijzerdraad ☺

zwartwit-boekje-2

Deze keer zonder vrolijke frutsels omdat het langwerpige kralen zijn.

Hij zakt nog een beetje scheef……..

zwartwit-boekje-5

Het was leuk om een keer alleen met zwart en wit te spelen. Maar om het elke week te doen……nee, dat laat ik aan Godelieve over……

groetjes van
Evelyn

Pin It!

10 opmerkingen:

Marleen Derweduwen zei

Tof dat je meedoet aan de zwart-wit zaterdag!
Het boekje is heel mooi in deze tweekleurenversie; ik geniet.

Elizabeth zei

Wat een leuk boekje is dit! Alles is zo mooi tot in de details gemaakt...

groetjes, Elizabeth

Dymphie zei

Wat een mooi boekje is ook dit geworden. Mooie tekst en super die binding met kralen!

Willy zei

Super leuk boekje en wat een leuk idee!!

Godelieve zei

Wat een bijzonder mooi boekje is dit! Mooie tekst, verdeeld over de pagina's. Een toffe zelfgegutste stempel!
Jij ook bedankt om gevolg te geven aan Dymphie's oproep! Ik voel me helemaal vereerd met deze zwart-wit verrassing.

Anneke zei

Super uitvoering ook, deze zwart/wit versie! Mooie kaft, die zelf gegutste stempel herinner ik me nog, prachtig!
Mooie pagina's met bloemenrand, mooie blaadjes, aangepaste tekst, leuke bindringen...helemaal af!

Jolette zei

Prachtig, dit boekje!
Leuk met die teksten en blaadjes, prachtig hoe je het gebonden hebt met die kralen!!!

Anoniem zei

Zo zie je maar-alleen zwart/wit en toch een prachtig boekje!
zonnige zondag
groetjes,Truus uit Drenthe

Betsy zei

Wow, mooi zeg! De tekst vind ik geweldig, maar de uitvoering van het boekje is ook super. Ik vind het een plaatje!

Fijne zondag nog en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Cavestamper zei

Misschien niet je grote liefde - zwart-wit - maar je hebt wel een prachtig boekje gemaakt. Misschien toch nog eens een keertje?
Gr. Leonie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...