"" voor mij - voor jou: bungeltjes willen bungelen….

donderdag 25 april 2013

bungeltjes willen bungelen….

aan een sleutelbos bijvoorbeeld,

bungeltje-1

of aan een tas,

bungeltje-2

aan een ketting,

bungeltje-3

of in een gehaakt hart….

bungeltje-4

Soms zijn ze gewoon erg goed gelukt!

bungeltje-5

tot zelfs het ophangoogje toe…

bungeltje-6

…en de achterkant niet te vergeten!

bungeltje-7


Techniek: drunken scotch (op internet is daar wel het één en ander over te vinden), in dit geval: laagje gelmedium (of gewone witte lijm) op een houten speelstukje (dit bungeltje is 2 bij 4 cm), druppeltjes alcoholinkt er op en verhitten met een heatgun tot het bubbelt. Afwerken met wat goudwas.
Oogje van koperdraad in 2 verschillende diktes met een heel klein glaskraaltje.
Achterkant: servetje met daarop een stempel.

Het blijft leuk om te doen, zulke kleine hebbedingetjes maken….

groetjes van
Evelyn

Pin It!

10 opmerkingen:

Betsy zei

Wow, dit is een waar kunstwerkje! Ik vind het prachtig.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Moos zei

Geweldig die bungeltjes!!!!!

Maddy zei

Gaaffff...jij hebt het over materialen waar ik echt nog nooit van gehoort heb...hahaha!!

Rita Janssen zei

Nog nooit van gehoord of nooit gezien! Ook de materialen niet.
Maar het zijn mooie bungeltjes die echt bij alles en nog wat passen :)
Groetjes, rita.

ida zei

Superleuk gedaan!!..ga ik onthouden.

groetjes Ida

Dinah zei

Wat leuk,, ik ken dit ook niet. Nou vroeger had je van die stuivers die je dan met poeder moest bestrooien en dan in een hele hete oven bakken. Hoe dat heet weet ik ook niet meer,,maar het effect lijkt er wel op.

Groetjes,dinah

Dinah zei

Ik weet het weer: emailleren :-)
Het is echt iets van de jaren 70..

Groetjes, dinah

Willy zei

Wow...wat een leuke techniek, dat ga ik eens uitproberen. Dank voor je duidelijke uitleg!!

Anoniem zei

Wat een leuk idee en resultaat.
Dit materiaal ken ik ook niet.Zag ooit een op tv bij een hobbyprogramma,dat ze iets dergelijks deden met een paar laagjes embossingpoeder.Het resultaat was bijna hetzelfde.
gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

Janine zei

Heel erg keuk, gelijk gepint.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...