"" voor mij - voor jou: het wasdag-boekje

woensdag 2 mei 2012

het wasdag-boekje

Ik was wat aan het prutsen met een bedrukt A4tje en daar had ik opeens een boekje (ongeveer 7 x 10).
Maar dan nog wat verzinnen om het boekje te vullen…..dat vind ik altijd zo moeilijk.
Sommige mensen knippen en plakken met schijnbaar groot gemak een heel art journal in elkaar, maar dat krijg ik niet voor elkaar….
Gelukkig schreef Imke een stukje over een kaart met een slingertje en toen moest ik ineens aan een waslijntje denken, inspiratie dus!
De kledingstukken zijn van kleine stukjes stof, de waslijnpalen en de knijpertjes zijn van een houtvloerstaaltje van Gamma, de waslijn is één lange draad die ik door het hele boekje heb geregen.
voor- en achterkant:
wasdag-1

wasdag-2

wasdag-3
 wasdag-4

wasdag-5

Groetjes van
Evelyn

Pin It!

15 opmerkingen:

Angélique zei

Geweldig! Wat ziet dat er super leuk uit en zo mooi vormgegeven!

joke zei

Volgens mij kun je makkelijk een heel journaal vullen als dit 'zomaar' gebeurt.
Leuk boekje.

Marry zei

Wat een heel leuk idee. Ik ga zeker meer op je blog kijken en ik heb mij gelijk aangemeld als volger. Misschien wil jij ook een keertje op mijn blog kijken http://friebelefreubel.blogspot.com Groetjes van Marry

Jeanine zei

Wat een leuk boekje is dit geworden.

Groetjes,
Jeanine

Pleuntje zei

Je onderschat jezelf. Een superboekje. Die Artjournal gaat zeker lukken, bovendien hoeft die niet in 1 x vol maar kun je steeds een bladzijde maken. X

Pleuntje zei

p.s google op Marlies Visser, de bloemenprinses.

Minimoek zei

Wauw, wat ontzettend leuk geworden!!

Jolette zei

Wat een enig boekje!!!

Gery zei

Wat een ontzettend creatieve vondst om ten eerste het boekje te maken van dit mooie papier en het dan vervolgens te vullen met een waslijntje en was.
GE-WEL-DIG!!!
Ik heb vol bewondering zitten kijken.
Je moet er maar opkomen, ik vind het knap werk.
Groetjes Gery

Betsy zei

Oh, wat een super leuk boekje is dit geworden! Mooi met al die verschillende materialen en de eenvoudige teksten. Prachtig!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

ida zei

wat een enig boekje!!

groetjes Ida

Anneke zei

Het lijkt anders ook wel of jij dat met gemak hebt gevuld hoor! Superleuk!!!

Marleen Derweduwen zei

Dit ziet er supermooi e vrolijk uit.
Prachtig gedaan!

Willy zei

Ohhh...wat een grappig boekje, super leuk!!

Anne zei

Oh, wat mooi! echt knap hoe je het grafisch hebt vormgegeven:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...