"" voor mij - voor jou: hallo Harrie

vrijdag 11 mei 2012

hallo Harrie



Wat zit daar nou toch in de buxusbol?

harrie-1

Dat is Harrie. Harige Harrie.

het vogeltje met de H is er eindelijk. En voor wie er niets van snapt: het begon allemaal met Annabel.

harrie-2

harrie-3

Tja, wat moet ik nou over hem vertellen.

Het begint met een pruikje.
Ik plak er een snavel en een staart aan.
Vervolgens  komen er ogen en een paar poten.
En dan heb je een harige Harrie

harrie-4

harrie-5

groetjes van Imke

Pin It!

7 opmerkingen:

Elizabeth zei

Wat een leukerd is die Harry..
Harige Harry, dat klinkt super stoer!

Angélique zei

Haha, wat een leuke vogel!
Jullie weten toch iedere keer wat nieuws te verzinnen! Geweldig!

Dymphie zei

van Harige Harry in de zon word ik helemaal blij :D

Jeanine zei

Leuke haarbol! Maak hem maar vlug een paar vriendjes, dan zal hij NOG vrolijker kijken hoor!

Groetjes,
Jeanine

Betsy zei

Ha, weer een vogel! Dat is inderdaad lang geleden. Hij is goedgekeurd hoor, onze Harrie. Grappig zo in de tuin.

Fijn weekend en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Gery zei

Wat een geweldig leuk beestje heb je hier gecreëerd!!
Ik moest echt even lachen toen ik hem zag, maar ik zie hem ook zo bij mij in de tuin zitten tussen het groen.
Waar is dat pruikebeestje van gemaakt dan?? Bij het linkje kon ik het niet vinden.
Groetjes en fijn weekend verder
Gery

iene zei

@ Gery: heel simpel. Een pompon van sprieterige(raar woord nu ik dat zo schrijf) wol.
groetjes,imke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...