"" voor mij - voor jou: borduurtje op maandag

maandag 7 mei 2012

borduurtje op maandag


In een borduurtijdschrift kwam ik een leuk patroontje tegen
Het borduurlapje plakte ik met een laagje fiberfil om een kartonnetje.
Van stevig papier maakte ik een doosje en plakte het borduurtje op de deksel.


doosje-borduur-1

doosje-borduur-2

O ja. De zijkanten van de deksel beplakt met een servetje.

En dan nog bladzijde twee van het cahier de broderie:
cahier-blz-2


deze keer vond ik dit het leukste steekje, net een koordje. Een steekje om te onthouden.

borduursteek-2

groetjes van Imke

Pin It!

8 opmerkingen:

Janine zei

ik ben gek op doosjes dus vind dit helemaal te gek. maar borduren, dat doe ik toch maar niet ☺

Marleen Derweduwen zei

Leuk gevonden en prachtig geborduurd.
Voor een tuinliefhebber een vondst.
Die steekjes zijn zo lief!
Jou cahier is geld waard!!!!

Betsy zei

Leuk doosje om zakjes met zaad in te bewaren!
Je cahier wordt een juweeltje.
Ik ben heen benieuwd naar het eindresultaat.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Elizabeth zei

Wat een gaaf doosje is het geworden!
Ik vind de afbeelding zo mooi..

Gery zei

Het doosje ziet er ontzettend lief uit en de bladzijde voor je boek is ook mooi!
Groetjes Gery

Anneke zei

ERG mooi doosje! En dat schriftje wordt een juweeltje!

Willy zei

Ohhh...wat schattig!!

Fête des Gamins zei

Zo'n mooi doosje!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...