"" voor mij - voor jou: bungeltjes moeten hangen….

vrijdag 6 april 2012

bungeltjes moeten hangen….

oogje-1

Maar het is altijd weer de vraag hoe. Gaatje boren, touwtje erdoor is natuurlijk de meest simpele manier. Dus probeer ik graag iets anders…
Ik heb zo in de loop der tijden al heel wat houten bungeltjes-to-be bij de kringloop gekocht:

kringloop

Ik heb inmiddels ook al een aantal verschillende manieren om ze te laten hangen uitgeprobeerd:

oogje-2

Nu heb ik weer iets anders bedacht:

oogje-3

De bungeltjes liggen nog te drogen, ik heb wat verschillende toplagen uitgetest. Ik hoop dat ik dit weekend tijd heb om ze in elkaar te zetten (vast wel ☺)

groetjes van
Evelyn

Pin It!

7 opmerkingen:

Angélique zei

Maak er wat moois van! (maar daar twijfel ik niet aan, dat is aan jou wel besteed ;-) )
Fijne paasdagen!

Joke zei

Wat leuk, ik koop ook altijd alle dominospellen, memoryspellen e.d.die er bij de kringloop zijn. Als het maar van hout is. Ik heb er b.v. ook al eens knopen van gemaakt.

brigitte zei

Ben wel heel benieuwd hoe ze er uit gaan zien.
Veel plezier.
Fijne pasen.
Groetjes Brigitte

Willy zei

Goed idee...ben benieuwd wat je er van gaat maken, fijne paasdagen!

Jolette zei

Veel plezier met uitvogelen en maken....
Fijne paasdagen,

Jolette

Betsy zei

Dat ziet er weer veelbelovend uit. Ik ben benieuwd naar de bungeltjes die je gemaakt hebt.

Fijne Paasdagen en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Janine zei

Ik zie het al, moet beger en anders kijken hahaha, dus volgende keer, kinderafdeling nemen;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...