"" voor mij - voor jou: b.o.m. nr. 16 (alfabet z)

maandag 16 april 2012

b.o.m. nr. 16 (alfabet z)

Eerst wil ik iedereen die een reactie achterliet  op mijn vorige bericht heel hartelijk bedanken. Ik ken jullie niet persoonlijk en jullie mij niet, maar dat jullie zo meeleefden deed mij en de rest van mijn gezin erg veel goed. Dank je wel dus!

Nu over naar de laatste alfabet b.o.m.

alfabet-z
downloaden mag, patroon op eigen blog of website aanbieden niet

alfabet-z-closeup 
  alfabet-z-detail

En zo is de hele lap geworden:

alfabet-evelyn-a-z

Ik ben er best een beetje trots op……..
Nog nooit eerder heb ik zo’n groot borduurwerkstuk (voor mij dan…) afgekregen.
Ik denk dat ik hem ga inlijsten.
Nog even een foto dichtbij van het vakje onder de x-y waar ik mijn initialen in heb geborduurd.

alfabet-evelyn-initialen

Vanaf volgende week gaat Imke wat borduurberichtjes plaatsen op maandag, dat kan een foto/verhaaltje van een al eerder gemaakt borduurtje zijn, maar ook een patroontje.
Ik heb eventjes genoeg geborduurd……maar als ik weer inspiratie heb om wat te ontwerpen merk je dat vanzelf…….

groetjes van
Evelyn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...