"" voor mij - voor jou: boekenlegger-kadootje

vrijdag 20 april 2012

boekenlegger-kadootje

Nog even en de oranje schijnpapavers staan weer in bloei.

schijnpapaver-1

Vorig jaar maakte ik een boekenlegger:

  • eerst foto’s gemaakt van de papavers in verschillende stadia (ik vraag me nu af waarom ik deze foto niet in de boekenlegger heb gebruikt, het heeft wel wat, dat ene treurige blaadje…)

schijnpapaver

  • in photoshop een boekenlegger geknutseld en geprint op een velletje fotopapier

schijnpapaver-2

  • een malletje gemaakt voor een hoesje en dat uitgeknipt uit een scrapvel
  • en een toepasselijke haiku bedacht

schijnpapaver-3

  • ingepakt, lintje erom, klaar om kado te geven aan een jarige boekenliefhebber

schijnpapaver-4

Het is wel weer eens tijd voor een muziekje: deze leuke meneer is Blaudzun, met Another Ghost Rocket


groetjes van
Evelyn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...