"" voor mij - voor jou: heintje haas

donderdag 8 maart 2012

heintje haas

Ik heb een haasje gemaakt. Een “haas(t)je-rep je” zou je denken, gezien het klokje om zijn nek. Eigenlijk was het een proefje om te kijken hoe het patroon er in stof uit zou zien, maar ik vond hem zo leuk geworden dat hij zomaar vanzelf ineens een naam bleek te hebben.

haasje-5

haasje1

haasje-2

Het is geen patroontje van mezelf  maar komt uit dit boekje:

haasje-3

In het boekje had hij een roze bloemetjesvelletje:

haasje-4

Toch ga ik het patroon nog wel een beetje proberen aan te passen (als dat lukt….), sommige onderdelen zou ik liever een beetje anders willen hebben.
Want ik denk dat Heintje nog wel een broertje of zusje gaat krijgen…….

groetjes van
Evelyn

Pin It!

11 opmerkingen:

Cynthia Schelzig zei

What a sweeeet rabbbbit!! You should take some of these to the Easter Art Markets. People would love them!!

Angélique zei

Broertjes en zusjes zijn vaak zó gemaakt in de konijnenwereld, hihi!
Het is een schatje! Ik vind hem lief zo in deze effen stof en met die flinke toef op zijn achterwerkje ;-)

Yvonne zei

Wat een lief Heintje! Ik heb hier een konijntje staan. die mijn zus ongeveer 50 jaar of meer geleden gemaakt heeft. Heel schattig van een vinyl. Wie weet post ik hem nog eens!
Groetjes, Yvonne

Janine zei

Heintje is geweldig!!!! Kan hij ook zingen? ;))))

Gerd@ zei

Wat een schatje ... en dat staartje echt heel leuk .....
ben gek op roze maar vind die van jouw toch net ff leuker.

Fijne avond .....groetsssssssssss Gerd@

Saskia, Jan en Payal zei

leuk!!! en met dat klokje om zijn nek, heel tof gevonden!

Betsy zei

Ik vind deze leuker dan het bloemetjesstofje. Vooral het klokje om de hals is een leuke vondst! En die enorme pompoen als staartje maakt hem helemaal af. Kom maar op met de broertjes en zusjes :)

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

AnitaS zei

Ik vind Heintje een schatje en hij verdient een boel broertjes en zusjes.

Willy zei

Wat een lievie is het geworden!
Daar moet snel een vriendinnetje bij ;)
Fijne dag, groetjes

Willy zei

Wat een super schattig haasje!!!!

De Merle zei

Als ik eerlijk ben, vind ik die van jou mooier dan het origineel! Die lijkt een beetje op een ezeltje...(?)
Fijn weekend,
Karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...