"" voor mij - voor jou: uil te ruil & bouillonboekje

vrijdag 13 januari 2012

uil te ruil & bouillonboekje

Ik had nog wat restjes en testjes over van mijn uilenproject.
Daar heb ik een klein  (10 x 15) schilderijtje van gemaakt.
Als er iemand is die dat wil ruilen met iets anders zelfgemaakts, laat dan maar een reactie achter…….

(de uitslag staat hier)

gregorius

het bouillonboekje in wording

Een idee voor mijn nieuwe project werd geboren toen ik mijn laatste bouillonblokje bij de sudderlapjes deed.

bouillonboekje-1

Wat een leuk doosje eigenlijk!
Volgens mij kan dat wel een boekje worden…
Eerst maar eens beplakken:

bouillonboekje-2

en de binnenkant (ha, daar heb je de servetjes weer….)

bouillonboekje-3

En nu eerst maar nog wat nadenken over de rest.

bouillonboekje-4

Lege blaadjes vind ik altijd zo  eh…leeg, dus wil ik ook nog even iets bedenken voor de inhoud.
En van de inhoud (kan ik het printen, of ga ik schrijven of tekenen? hoeveel blaadjes? vouwen, plakken, naaien? welk materiaal?) over naar het bedenken van een manier om het geheel aan elkaar te verbinden.

Hmmmm, heerlijk vind ik dat, al die losse flodders van ideeën in mijn hoofd die – als het goed is – weer een leuk dingetje opleveren…

wordt vervolgd dus…….hoop ik…..

groetjes,
Evelyn

Pin It!

9 opmerkingen:

Pleuntje zei

ik ben benieuwd wat er verder uit komt, het begin is in ieder geval al goed gelukt. Ik heb niet zo veel ruimte voor schilderijtjes maar je vindt vast wel een andere ruiulpartner. X

Zaanse Zolder zei

Wat onwijs dat uiltje !
En je boekje vind ik ook een super idee (ik heb het geduld niet voor dat soort projectjes haha)

Yvonne zei

Leuk leuk leuk! Die uil is geweldig, ik ben gek op uiltjes. Het boekje wordt vast ook wel weer grappig. Mooi zo klein. Zelf heb ik voor mijn dochters albums gemaakt van enveloppen. Helaas....dom dom dom geen foto's van gemaakt. Ik geniet erg van jullie blog. Komen jullie ook eens bij mij kijken?
Grusse, Yvonne

Dymphie zei

Gregorius is een droppie :)
Ben heel benieuwd wat je in je boekje gaat maken, je reactie op mijn blog maakte me erg nieuwsgierig ;)

Janine zei

Super leuk je uil, wat denk je om het te ruilen voor een handgevilt hart? ;)
En je boekje, das nou heel toevallig. Ik was laatst aan het high teaen en toen kregen we zo'n kleine doosjes met thee drin, ik heb ze allemaal (leeg). Mee naar huis genommen, maar ik ben het weer uit gebreid aan het doen. Ik ben ze met gesso aan het bewerken duurt eeuwen. Dus ik ga ook aan de plak ;)

Gerd@ zei

Wat een leuke projecten heb je onder handen .... die uil is enig zou zo ff niet weten waarvoor te ruilen .... en je boekje ben benieuwd naar het eindresultaat ..

Groetssssssssssss Gerd@

Jolette zei

Ben erg benieuwd naar je boekje!
Lijkt me erg leuk worden!

Betsy zei

Oh, die uil is zo leuk! Ik wil wel met je ruilen voor een seizoenspoppetje naar keuze (van vilt) een zelfgevilt lapje. Misschien heb je iets op mijn blog ontdekt dat je leuk vindt. Laat het me maar weten.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Anneke zei

Janine is een "uilenfreak", daar zou je uiltje het heel goed hebben maar verder bemoei ik me niet *lol*
Ik vind het een mooi schilderijtje. Leuk idee zo'n ruilhandel! En je boekje wordt vast heel mooi. Ideetjes die in de keuken ontstaan, bij de sudderlapjes dus, grappig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...