"" voor mij - voor jou: sommetjes

maandag 7 november 2011

sommetjes

som 1.   (50 volgers)  +  (bijna 10000 pageviews)  =  iene blij
som 2.  (iene blij)  :  (3 weggevertjes)  =  jullie blij

Wij gaan wij 3 tassen verloten!

tas-met-inhoud

Zoals je ziet is hij niet leeg, want bij feest hoort een feestslingertje en 1 kleine verrassing (iets wat we al eerder hebben laten zien op “voor mij – voor jou”).

spannend-pakje

som 3:  (laat een reactie achter)  +  (win de verloting)  = een tas voor jou

In het kort: je kunt tot en met zondagavond 13 november een reactie op dit bericht achterlaten om in aanmerking te komen voor 1 van de 3 tassen.
Maandag 14 november maken we bekend wie een tas krijgt.

groetjes van
Evelyn en Imke

Pin It!

27 opmerkingen:

Gerd@ zei

Nou die laat ik niet voorbij gaan hoor IK DOE MEE ! ! !

Groetssss Gerd@

Jolette zei

Ik vind jullie blog zo leuk...er komen zo'n originele dingen langs, dat ik wel mee wil doen met jullie give away!

Groetjes,

Jolette

monique zei

nou ik doe ook mee hoor! Supper leuk!
Groetjes monique

Bietje zei

Aangezien een vrouw nooit genoeg tassen heeft, doe ik graag mee. Het is bovendien nog een hele leuke ook nog.

mariëtte zei

leuk die kans om zo'n mooie tas te winnen! Ik gooi mijn naam daarom graag in jullie hoge hoed!
groetjes
Mariëtte

Anneke zei

Jullie gooien er ineens een heel mooi geschenk maal 3 tegenaan, wow! Ik doe graag mee!

Lydia zei

Leuk, ik doe graag mee!

Betsy zei

Gefeliciteerd! Hartstikke leuk voor jullie en verdiend ook, want jullie hebben een heel inspirerende en gezellige blog!
Ik doe graag mee met de give away: alleen al voor het pakketje dat er zo vrolijk uitziet met die gehaakte bloemetjes :).
Ik volg jullie al vanaf het begin en hoop nog veel leuke ideeën voorbij te zien komen op jullie blog.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Yvonne zei

Wauw, dat geven jullie gewoon weg? Wat leuk!!!! Ik doe graag een gooi naar die leuke tas.

Grusse, Yvonne

Eldi zei

die fanTAStische kans willen we graag gebruiken, erg leuk

brigitte zei

Mee eens jullie hebben een leuke blog. Heb al wel dingetjes van jullie gebruikt zoals bijvoorbeeld de tape. Het lukte prima.
Ik doe graag mee.

Groetjes en een fijne dag Brigitte

Janine zei

kijk, ben nog netjes op tijd om ook mee te doen ☺ wat leuk!! En je kunt goed rekenen hoor, ☺

Jennie zei

Gefeliciteerd! En ik loot graag mee.

qm zei

kom ik via de site van Makkie op jullie blog en zie allemaal leuke dingen, te veel om zo even te kijken. dus hier ga ik vanavond nog even uitgebreid voor zitten. ben wel direkt volger geworden;)
dus weer eentje er bij...
doe graag mee, als dat mag als nieuwe volger, aan de giveaway.

mvg Anneke/quiltmiep

Miek zei

Som 4: een opmerking van mijn kant+ die superspannende giveaway+ een dikke proficiat voor jullie -een teleurgesteld gezicht = gewonnen?
PS A{b-c}=:)

Zaanse Zolder zei

Klikker-de-klik en ik kwam op jouw blog.... en ik val met m'n neus in een give-away. Dat is leuk, ik waag een kansje hoor. Ik ga je volgen en zal een linkje op mijn blog zetten (onder Tab GiveAways).
Ik heb zelf ook een leuke Give Away trouwens ;-)

Mad Moiselle zei

Fijne zeg! Proficiat met de vele volgers! Ik doe mee en
ik zet alvast ook een linkje op mijn blog.
Groetjes!

Anoniem zei

Wat een leuke give away. Ik doe graag mee.
groetjes Helen

Saskia, Jan en Payal zei

iep!!! wat een leuk blog heb ik weer gevonden dankzij een give-away :o)
ik doe graag mee want maandag is mijn verjaardag en wie weet heb ik dan wel wat geluk en win ik hihi
Ik zet een linkje op mijn blogje en word vanaf nu trouwe volger :o)

Dymphie zei

net even tijd deze week om wat online rond te kijken en bijna jullie rekensommetjes gemist... dat zou ik toch wel jammer hebben gevonden :) bij deze dan, ik waag graag een kans in jullie berekeningen, alleen al omdat jullie van begin af zo'n leuk blog hebben :)

loesje zei

Dat zou best weleens mijn ideale breitas kunnen worden, dus ik wil wl een gokje wagen.
loesje

Desirée-ScrapDees zei

oh wat spannend zeg, ik zou heel graag een gokje willen wagen, mag dat? Dat zou me toch een partij leuk zijn!

flo zei

vet gafe give away, ik wil graag mee doen. Ik zal ook een linkje op mijn blog zetten.

groetjes flo

Krummeltje zei

leuke give away en ik ga j evolgen en zit de give away op mijn blog.

Willeke zei

Wat een leuke give-away! Bedankt voor de kans om een tas te winnen.

Rapgy zei

ik waag mijn kans!!!!!
wat een prachtige tas zeg !!!!

Maria zei

Gefeliciteerd! Ik doe er graag aan mee :D Nog veel blogplezier!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...