"" voor mij - voor jou: toeters en bellen….

dinsdag 2 augustus 2011

toeters en bellen….

….en blije gezichten
Nog maar nét uit het ei (het blog, niet wij Knipogende emoticon) en nu al op deze is ook leuk!
Dat verdient een weggevertje….
Laat een reactie op dit bericht achter als je een “handig-in-je-tas boekje” thuisgestuurd wilt krijgen.
We geven er 5 weg.
Mochten we onverhoopt meer dan 5 reacties krijgen, kiezen we willekeurig 5 gelukkigen.
En als er niemand reageert gaan we zachtjes zitten huilen in een hoekje (héél eventjes maar en daarna gaan we weer vrolijk nieuwe dingen bedenken).
(toch maar vast begonnen met knippen en vouwen en stempelen……)
halverwege

groetjes van
Imke en Evelyn

Pin It!

17 opmerkingen:

Janny zei

Ik heb jullie net 'ontdekt' via 'deze-is-ook-leuk', maar ga jullie gelijk volgen! Leuke dingen maken jullie zeg,
groetjes
Janny
Ps: ik wil ook heel graag zo'n handig-in-je-tas-boekje........

Angèle zei

Nou dat huilen is niet nodig! Ook ik kom van 'deze is ook leuk' en ga eens neuzen op jullie blog.
Hartelijk dank om de kans zo'n gaaf boekje te winnen.

Groetjes, Angèle

mieke zei

Ook ik ben jullie via deze weg tegen gekomen en zal zeker vaker langs komen.

Mieke

Miranda zei

'Deze is ook leuk' doet vandaag goed zijn werk ;) Wat een leuke en inspirerende blog hebben jullie, ik zie allerlei prachtige werkjes voorbij komen. En zo'n leuk boekje...

Fijne dag!

Pink Princess zei

Heb jullie net ontdekt op *deze is ook leuk* heel leuk boekje inderdaad ;)

Groetjes van Marian

brigitte zei

Ik kom ook aanwaaien via deze is ook leuk.
Jullie hebben eeen erg leuk blog en ga mij aan melden als volger.
Ik doe graag mee vaao het boekje.
Ben ondertussen nr vijf en zeker niet de laatste.
Geniet van alle welverdiende aandacht vandaag.
Groetjes Brigitte

Janine zei

hahaa, laat dat huilen maar achterwege, heb ook ooit eens in DIOL gestaan, 200 bezoekers, dus ik zou er nog maar een paar maken, hihi. Geweldig leuk kadootje waar ik em graag voor opgeef ☺ succes verder, groeten van janine

Pleuntje zei

Ha ha nou het blijft vast niet bij 5 reacties, dus dat wordt loten !!
En ik doe graag mee. Succes met jullie leuke blog.
groet Petra

Anneke zei

Superleuk dat jullie daar een weggevertje aan vastknopen! Erg leuke blog hier!

Peti zei

hihi, Zachtjes huilen hoeft niet meer. Ik ben blij dat 'ditisookleuk' jullie link plaatste! Ik hou van alle ieniemienie ideetjes die je dag altijd een beetje vrolijker maken! groetjes Peti ( lepetitbonheur.web-log.nl)

Sproet zei

Dankzij 'deze is ook leuk' alias DIOL ben ik her beland en kom weer ogen tekort... Leuk blog en ik ding graag mee! (datwordtloten ;-) )

Betsy zei

Haha, dat huilen hoeft niet meer!
Ik doe graag mee met jullie give-away!
Ik had al geschreven dat ik het een leuk idee vond, maar nog leuker is het natuurlijk om het zo maar cadeau te krijgen!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Jolette zei

Ik hou van boekjes en al helemaal als jullie er een weggeven...
En dit is wel een heel grappig boekje om te winnen!

Cathy zei

Heel leuk,ben hier ook via "deze is ook leuk "beland,leuke blog!!

Lydia zei

Wat een leuk idee, dat boekje. Trouwens jullie hele blog is leuk. Ik doe mee met jullie winactie en ik ga jullie ook lekker volgen. Groetjes Lydia

iene zei

de avond is bijna om en ik zit in een hoekje - nee, niet om te huilen - maar ik ben er wel een beetje stil van.....
wat een leuke, lieve, inspirerende reakties allemaal!
en ook nog nieuwe volgers!
morgen laten Imke en ik weten wie de gelukkige toekomstige bezitters van een tasboekje worden.
Voor nu in elk geval al heel erg bedankt allemaal!

groetjes, Evelyn

Mincka zei

is dat ff leuk, dit blog! morgen ff langs de printboer met jullie bestandjes en een leuk boekje maken - dank voor het delen van al dat moois
groetjes, Mincka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...