"" voor mij - voor jou: kleur kiezen

maandag 8 september 2014

kleur kiezen


In de kringloopwinkel zag ik een grote lap stof in een kleur die  bij de hexagonnenquilt past.
hexagon-zalm

De kleur zit er wel precies in, maar ik vind het wel fel.
Ik heb nog wat in de la liggen
hexagon-groen hexagon-l-blauw
Een beetje te flets
Deze dan?
hexagon-d-blauw
Lastig hoor.
Ik ga nog maar even kantjes borduren.
5-kantjes-borduren

 Ik heb bedacht dat ik hier weer een omslag voor een map ga maken.
 Deze map zit vol
borduurmap-3
groetjes van imke

Pin It!

7 opmerkingen:

Es zei

Ik hou wel van fel dus ik zou zeggen de eerste :) Ow en die geborduurde kantjes prachtig! X Es

Minimoek zei

Ik zou ook lekker voor de eerste gaan, prachtige kleur past er toppie bij!

Anoniem zei

Ga voor de oranje achtergrond.
Past perfekt.
Groetjes
Christine

Truus zei

Ook ik zeg kies de eerste lap.Misschien als je de binnenrand iets smaller maakt en daarna alles doorpitten dan wordt het prachtig en levendig.
Gewoon doen Imke!
Dat kantborduren vind ik ook zo mooi.Heb ook verschillende patronen op pinterest staan.
gezellige avond en succes met kiezen
groetjes,Truus uit Drenthe

Angélique zei

Je vraagt wel nuet naar onze mening, maar ik vind de bovenste het mooist, zonder twijfel. Ik ben benieuwd welke keuze jij uiteindelijk maakt.
Wat een fijn borduurwerk, prachtig!

Liane zei

Ha Imke, De oranje lap is duidelijk favoriet. Ook bij mij!

Rita Janssen zei

Ook ik kies voor de eerste lap, alhoewel ik 2 en 3 ook wel vind passen, maar het ligt eraan wat je ermee zal doen of voor waar het terechtkomt ook misschien. Je kantjes groeien en worden echt wel heel mooi. Dit wordt vast ook weer een heel aparte map.
Grtjes, rita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...