"" voor mij - voor jou: gehaakte (kerst)versiering

maandag 18 november 2013

gehaakte (kerst)versiering


(kerst)versiering

Drie rondjes haken van twee toeren met stokjes.

haak-versiering-1

Draad lang afknippen (ruim de omtrek van het rondje).
Het begindraadje hecht ik zo af dat het rondje al een beetje dubbel blijft zitten. Het is handig als de lange draad aan de bovenkant zit van de ‘vouw’.
haak-versiering-2

De drie rondjes aan de boven- en onderkant met een paar steekjes vastzetten en de lange draden langs de rand rijgen.
haak-versiering-3  haak-versiering-4  haak-versiering-5
Ik doe in het midden nog een drupje lijm.
haak-versiering-7

Nog een lange draad erdoor met een lus en een kwastje
haak-versiering-6
Met deze kleuren is het een kerstversiering.
Maar met deze kleuren is het voor al die andere dagen.
haak-versiering-8

haak-versiering-9

groetjes van imke

Pin It!

13 opmerkingen:

Jenneke van Maurik zei

erg leuk ik heb een link geplaatst op mijn PF
liefs jenneke

https://www.facebook.com/jennekevm?ref=hl


Tinekebo zei

Heel erg leuk en makkelijk,ga ik vannacht in de nachtdienst lekker mee bezig .bedankt

Moos zei

Leuk!!!! Simpel met een geweldig effect!!!!!

kreamade zei

Leuk!!! Dank je wel voor de uitleg! gr. Hennie

Anoniem zei

Heb je er ook een zak met tijd bij???
Zoveel leuks en de tijd vliegt.....
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Susan Abbott zei

Zien er leuk uit!!zie ze idd ook wel zitten voor pasen, maar dan misschien met ovaaltjes! Groetjes, Susan
Creatieinspotlight.blogspot.nl

Betsy zei

Het zijn weer de kleine details die het zo leuk maken: de gekleurde steekjes en het kwastje bv.
Dat simpel toch zo leuk kan zijn :)

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Bee zei

Erg leuk! Dank je wel voor het delen!!

Rita Janssen zei

Knap bedacht en toch eenvoudig! Super!
Grtjes, rita.

Jeanine zei

Dat zijn echt wel mooie dingetjes!!! En zo weinig werk. Ga ik vast ook een maken. Bedankt voor de tip.

Groetjes,
Jeanine

Alessandra Poggiagliolmi zei

so simple, beautiful and clever!!!!!
thank you for sharing, xxxxx Ale

anastasia anezinis zei

great ornament!Well done!
hugs

kristel zei

Leuk ideetje, dankjewel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...