"" voor mij - voor jou: zweven en zingen….

woensdag 28 november 2012

zweven en zingen….

..dat kunnen alleen engeltjes.

Dit is mijn variant van de poppetjes van Imke:

engeltje

Het valt niet mee om foto’s te maken als het buiten somber weer is,

engeltje2

en als dan de batterij van je camera ook nog eens net leeg is en je hem moet opladen voor je verder kunt, kom je wel erg krap in het daglicht te zitten, en foto’s met kunstlicht zijn ook niet super….


engeltje3

Ik heb wel 30 foto’s gemaakt en alleen deze 4 bleven over ☺

engeltje4

Lampje van voren, lampje van achteren, lampje van opzij….en inmiddels lijkt het of de vlechtjes een eigen leven zijn gaan leiden ☺

Nou ja, het idee is duidelijk, toch?


groetjes van

Evelyn

Pin It!

11 opmerkingen:

Pleuntje zei

Ik ben dol op engeltjes. Deze is leuk ! Ik wilde alleen haar gezichtje wat duidelijker zien maar ze houdt steeds haar boekje ervoor. X

Tante Jannie zei

Haha tsjah... foto's maken zonder daglicht is eigenlijk geen doen he :) (tenzij je professioneel fotograaf bent ofzo...) Evengoed vind ik het een super schattig engeltje!

Jolette zei

Schattige engeltjes!
En door het licht op de foto,s krijgen ze een "echte" engelen uitstraling!

Rita Janssen zei

Schattige engeltjes, maar niet echt aan mij besteedt, ik heb het niet zo op engelen. Maar ze zijn zeker mooi geworden :)

Groetjes, rita.

ida zei

ach, dit is ook heel schattig!

groetjes Ida

Betsy zei

:) Het blijft een probleem om 's avonds goede foto's te maken, maar het is je gelukt.
Schattig engeltje. Zo kun je alle kanten op met 1 patroontje!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

vrouw Hommel zei

Lief om te zien, ik vind de veren ook zo leuk als vleugeltjes.

Jeanine zei

Door dat licht zien ze er nog engelachtiger uit. Zeer mooi met die veren. Ik ben alvast grote fan van deze engeltjes!!!

Groetjes,
Jeanine

Elizabeth zei

ik zie dat je helemaal in je element bent met het popjes idee... leuk hoor.

joke zei

Wat een schatjes!

Maria zei

Ik ben niet zo van de engeltjes ;-) maar deze vind ik wel erg gaaf! Spreekt tot de verbeelding.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...