"" voor mij - voor jou: quilten

vrijdag 16 november 2012

quilten

Soms zit het mee en soms zit het tegen.
Nou, het zit nu dus even tegen.
Ik was weer eens verder gegaan met deze quilt.
piramidequilt
En ik pak de lap stof voor de effen driehoeken en kijk eens
effen-driehoeken
De lap had wel een poosje op de kast gelegen. Maar gelukkig is het nu gebeurd en niet pas als de quilt af is.
Tja er zit niets anders op dan uithalen.
Gelukkig ook nog wat leuks: nieuwe lapjes!
nieuwe-stoffen-1  

nieuwe-stoffen-3
Heb ik soms iets met stippels?
nieuwe-stoffen-2
groetjes van imke

Pin It!

8 opmerkingen:

Rita Janssen zei

Da's pech met je stof maar zoals je zegt beter nu... Je vindt er wel iets op. Leuke nieuwe stofjes in heerlijke zonnige kleurtjes!
Groetjes, rita.

Pleuntje zei

o wat vervelend.......maar gelukkig de nieuwe lapjes verzachten het leed. X

Willy zei

Dat is even schrikken, het zag er juist al zo mooi uit. Mooi die nieuwe stippelstofjes.

Maria zei

Hoi, ik heb jullie genomineerd. Kijk even op mijn blog! X

Maddy zei

Jeetje dat is balen zeg! Je nieuwe lapjes zijn om te smullen dat maakt wel veel goed, ik denk trouwens wel dat jij iets met stipjes hebt, wil je er over praten?..LOL..Fijn week-end! Grtzz..Maddy

Marleen Derweduwen zei

De quilt wordt met of zonder tegenslag héél mooi!!!!

Marian zei

Volgens mij heb je idd iets met stippeltjes!

Jessica zei

mooie vrolijke lieve stipjes lapjes. ik kan me voorstellen dat je daar blij van wordt. en je quilt, die wordt vast weer net zo mooi als dat ie nu als is, nee nog mooier, want dan is tie af.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...