"" voor mij - voor jou: best wel zielig…..

woensdag 14 november 2012

best wel zielig…..

….zo’n werkstukje waar je ooit enthousiast aan begon, maar wat om welke reden dan ook onafgemaakt in een la beland (gelukkig niet in zijn eentje, maar toch…)
Misschien was de inspiratie weg, misschien leek het in de verste verte niet op wat je in gedachten had, misschien lukte het simpelweg gewoon niet of misschien gingen er even andere zaken voor.

Zo’n la heb ik ook en ik ben vast niet de enige.

Afgelopen week snuffelde ik, op zoek naar iets anders, nog eens tussen de sneue werkstukjes.
Ik kwam een bijna vergeten, half afgemaakt boekje tegen en meteen kreeg ik zin om daar weer eens mee verder te gaan. Want hij gaat denk ik wel leuk worden, het was uit tijdgebrek dat hij in de la belandde. En dat zelfde tijdgebrek zorgt ervoor dat er nu een stapel blaadjes naar mij ligt te lonken en me probeert te verleiden tot aandacht, heel veel aandacht.

Kijk, dit is hem, de verleider…..

boekje

Het zijn drie korte verhaaltjes van Toon Tellegen (uit: Langzaam, zo snel als zij konden, 1989).  Een jeugdboek, maar ook vol fijne gedachtes voor volwassenen.

Ik schrijf ze over, met witte gelpen op zwart karton (oei oei, hopelijk zonder schrijffoutjes…) dus wel veel werk…… maar komaan, één verhaaltje had ik al af, en  aan het voorblad hoef ik ook niet veel meer te doen.

Groetjes van
Evelyn

Pin It!

10 opmerkingen:

Pleuntje zei

Op naar het tweede verhaaltje...........het wordt vast een heel leuk boekje. X

Tante Jannie zei

Ja, dat is inderdaad best wel zielig voor het boekje dat hij zo lang onafgemaakt in een la lag. Het ziet er nu al zo leuk uit! Maar nu dus weer met hernieuwde moed bezig om het af te maken :-) Ben benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden!

joke zei

Ik heb geen la met onafgemaakte spullen, maar een heel groot krat. Toevallig heb ik vorige week besloten daar eens iets aan te gaan doen (zie www.waterleliedesign.blogspot.nl/2012/11/afmaken.html
Want er komt wel een erg grote kop op het krat te staan ;-)

Jeanine zei

Dat zal vast heel mooi worden!!!

Groetjes,
Jeanine

Maddy zei

Oei ja dat is wel heel herkenbaar...zo'n la...van sommige dingen weet ik gewoon dat ze nooit afgemaakt gaan worden, maar wegdoen is toch ook weer geen optie:-) Je boekje word zeker te weten weer prachtig! Grtzz..Maddy

Betsy zei

:) Deze had in mijn la kunnen liggen!
Hier zwerven nog veel onafgemaakte dingen rond, maar die gaan echt nog wel een keer afkomen.
Met jouw boekje gaat het ook zeker goed komen. Mooi met die witte letters. Veel plezier met het verder werken aan het boekje.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

brigitte zei

Zo herkenbaar.
Maar dit ziet er wel heel leuk uit.
Moeilijk hoor een tekst schrijven mooi en zonder fouten. Bij mij zou het minstens 10 keer over moeten. Niets voor mij dus. Maar het word wel heel mooi en jou lukt het zo te zien. Succes met de andere blaadjes. Ben benieuwd naar het eind resultaat.
Groetjes Brigitte

Rita Janssen zei

Heel herkenbaar. Bij mij is het veel meer dan een la vol. Maar ik werk meestal aan een paar dingen tegelijkertijd en soms zijn er dan ook een veel dingen tegelijk af. Ik ben benieuwd naar het boekje, dat is meer iets voor mijn man om te doen, die doet aan kalligrafie en tekenen :) Elk zijn ding, niet?
groetjes, rita.

Jessica zei

dat ziet er heel gaaf uit, nu al. laat je het resultaat zien als het af is.

Anoniem zei

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your leukidee-leukkado.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...