"" voor mij - voor jou: kerstkadootje

dinsdag 13 december 2011

kerstkadootje

Zal ik dit jaar toch een kerstboom neerzetten?

gehaakte-kerstboom


Ik weet namelijk een kerstkadootje.
Ik heb  mijn mobieltje laten vallen.

mobieltje-1


Gelukkig kan ik de stukken weer in elkaar klikken.
En ja hoor , hij gaat weer aan en ik kan er ook weer mee bellen.
Maar ik heb nu wel een designschermpje.

mobieltje--2



Dat leest toch wel lastig alleen de onderste twee tekstregels.
Een nieuwe zou  wel fijn zijn.
En nu maar hopen dat de kerstman dit leest.

groetjes van de I van Iene

Pin It!

2 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

ojee, das niet helemaal lekker gegaan, maar wel een appart mobieltje! Hoop dat de kerstman het ook leest! En leuk dat boompje echt leuk geworden!

Betsy zei

Wat een pechvogel ben jij. Gelukkig moet de Kerstman nog komen....

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...