"" voor mij - voor jou: Rokje haken

dinsdag 13 december 2016

Rokje haken

Na weken van knutselen met papier had ik weer eens zin om te haken.
 Op zoek naar een patroon/idee belandde ik op het YouTube kanaal van Vonne's Creaties.
 Het feit dat zij zonder patroon vesten enzo voor zichzelf haakt sprak me wel aan.
 Een vest vond ik nog een stap te ver, maar een rok leek me ook wel leuk. Geen strakke, rechte, maar een iets uitlopende. Niet te ingewikkeld wat betreft meerderen en verder gewoon al passend op maat haken.
 En zo wordt het ongeveer:
 Hij moet nog iets langer, maar het haakt lekker weg, dus dat gaat wel snel. Ik ga gauw verder haken, groetjes van Evelyn

Pin It!

1 opmerking:

Truus zei

Wat goed van jou om zonder patroon een rok te haken!
Mijn moeder kon dat ook maar ik doe je het niet na.
Succes en veel haakplezier.
Gezellige avond
groetjes, Truus uit Drenthe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...