"" voor mij - voor jou: Dekseltje + washi = kweekbakje

donderdag 24 maart 2016

Dekseltje + washi = kweekbakje

Ik zocht een bakje om wat tuinkers in te zaaien en mijn oog viel op een leeg appelmoespotje. Of liever gezegd: op het dekseltje. Dat zijn leuke kleine bakjes! dacht ik. Eerst wilde ik ze nog verven, maar eigenlijk vond ik dat te lang duren ( schuren, verven, drogen, herhalen....) toen dacht ik: washitape!
Ja, leuk! Dan een lekker bedje maken van een stukje keukenrol.
Tuinkerszaadjes, beetje water...
En lekker groeien maar!
Groetjes van Evelyn

Pin It!

4 opmerkingen:

Truus zei

Leuk!
En de zaadjes komen ook al op.
Fijne Paasdagen
groetjes, Truus uit Drenthe

Angie zei

O,zeker een leuk idee :-)

Angie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
baukje zei

Wat heb je toch weinig nodig om iets origineels te maken. Nou ja je moet wel een creatief brein hebben en dat ehb jij, dat is zeker. Heb je mijn taartbodem zonder boter ei en suiker Gezien op mijn blog?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...