"" voor mij - voor jou: sjaaltjes

dinsdag 6 oktober 2015

sjaaltjes

Ik draag ze niet vaak.
Maar ik vind het wel leuk om ze te maken.
Deze is gehaakt met een makkelijke steek, alleen maar stokjes en lossen.


 




 Op het blog blij dat ik brei zag ik een leuke sjaal gebreid met norowol.
En daar had ik nog een bol van liggen.
Ook de steek vond ik leuk, de pauwensteek.
En het ging zo lekker dat dit sjaaltje ook al af is.





Maar sjaaltjes kriebelen al snel.
Deze heb ik gewassen met eucalan.
Of het helpt dat weet ik nog niet, maar ze voelen wel lekker zacht aan.

groetjes van imke


Pin It!

5 opmerkingen:

Angélique zei

Ze zijn in ieder geval heel mooi!

Truus zei

Prachtige kleuren hebben je sjaals!
Als je de sjaal in een plastic zak doet en stevig dichtmaakt daarna in de vriezer voor een paar dagen dan kriebelt het meestal niet meer.
Jammer om ze niet te dragen-ze zijn te mooi om dat niet te doen.
groetjes,Truus uit Drenthe

Valerie zei

Mooie sjaals :-)
Doet mij zin krijgen om ook terug aan het haken te slaan...

Brocante hobbykamer zei

Mooi en zeker ook de kleuren!

Elizabeth zei

Wat mooi zeg... die kleuren!!!
toch maar veel dragen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...