"" voor mij - voor jou: Ideeënschrift

maandag 26 oktober 2015

Ideeënschrift

Zo af en toe ( of best wel vaak...haha) heb ik een leuk idee.
Op bloggebied bedoel ik dan....
Die ideetjes schrijf ik in een schrift.

ideetjesschrift1

En meestal voer ik ze dan ook wel uit.
We zijn nu al een paar jaar aan het bloggen en dat zijn veel ideetjes. 
En dus ook veel beschreven blaadjes.
ideetjesschriften

Losse tekeningetjes en malletjes horen er ook bij.

ideetjesschrift2

Er was alweer een schriftje vol. Gelukkig had ik laatst een leuk nieuw schrift/ notitieboekje gekocht. Met een spiraal, want dat is handig.

ideetjesschrift3
ideetjesschrift

Ik had er natuurlijk ook best eentje zelf kunnen maken, maar dat idee stond niet in het vorige schrift.... Misschien iets voor het volgende exemplaar..... 

Maar dat duurt nog even, eerst maar eens zien of ik deze vol krijg........

Groetjes van
Evelyn

Pin It!

4 opmerkingen:

Ria A.-S. zei

Mooie schriftjes en je krijgt ze vast weer vol, hoor!
Ik lees geregeld een aantal van jullie "oudere" blogjes weer door en geniet er steeds weer van.
Dit zijn heel mooie schriftjes, met spiralen, vooral die grote spiralen, vind ik zo stoer uitzien!
Fijne dag en veel ideetjes wens ik je.....

Dinah zei

Aan de schriftjes te zien heb je nog heel veel ideeen. Leuk idee opzich zelf een schriftje voor je ideeen. Ik schrijf ze altijd op een memoblaadje en dan nog niet eens een echte maar die op mijn bureaublad op de computer... Nee niet alle ideeen staan daar op hoor...

Lieve groet,dinah

Truus zei

Leuk al die boekjes met ideeen en nu in t nieuwe boekje gelijk als idee-zelf een boekje maken?
Misschien nog een ideetje--het nieuwe boek van Arno&Carlos--dat gaat over zelf boekjes maken.
Succes met ideetjes vinden en maken.
Gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

Elizabeth zei

mooi zeg... heel gezellig ziet dit er uit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...