"" voor mij - voor jou: kleine gevouwen huisjes

donderdag 26 februari 2015

kleine gevouwen huisjes


Op pinterest (eindeloze bron van inspiratie) zag ik een vouwvoorbeeld van een huisje. Het komt uit een oud gescand boek met allerlei vouwwerkjes voor kinderen.
agence aureka flickr

Uit de verzameling van de geweldige agence eureka!

Ik heb er 5 gemaakt. (zo begon het vorige week: link)
(het lijkt wel een sneeuwlandschap, maar het is een tafelkleed…)

Ik twijfel nog of ik ze ga neerzetten of ophangen (maar dan wel wat minder rommelig...)…

groetjes van
Evelyn

Pin It!

6 opmerkingen:

Truus zei

Oh dat brengt herinneringen naar boven!! Wat heb ik dit veel gevouwen op de kleuterschool met de kinderen!
Leuk om hiervoor je zentangelpapier voor te gebruiken-veel leuker dan met effen vouwblaadjes.
Mooie kruik waar je de takken in hebt.
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Angélique zei

Wat leuk! Jij komt toch ook steeds weer met originele creatie, geweldig!

Dinah zei

Geweldig he dat pinterest. Soms een beetje overweldigend dat dan wel weer. Die huisjes zijn erg leuk. Ik zou ze neer zetten. leuk in een rijtje.

Lieve groet,dinah

Rita Janssen zei

Pinterest werkt dus echt wel verslavend ervaar ik ook steeds weer. Je vindt er veel te veel ideetjes die je zou willen maken, maar waarvoor je niet half genoeg tijd hebt spijtig genoeg. Maar jij maakte hele leuke huisjes, ik zou ze ophangen.
Grtjes, rita.

ida zei

Heel leuk!

Willy zei

Wat gaaf, bedankt voor het delen!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...