"" voor mij - voor jou: combineren maar…..

donderdag 15 januari 2015

combineren maar…..

Op dit ogenblik ben ik in de ban van naaldfrivolité (needle-tatting), maar ik heb ook zin om weer eens boekjes/schriftjes te maken. Goede gelegenheid om die twee te combineren:



gevouwen schriftje met 20 bladzijden


 en nog één







koptisch gebonden notitieboekje met 64 blz.






oorbelletjes voor een vriendin



losse probeersels



Kortom, ik was – en ben nog steeds – lekker bezig…

groetjes van
Evelyn

Pin It!

5 opmerkingen:

Angélique zei

Prachtige bloemtjes/sterretjes!

Crealice zei

heel erg mooi.

Rita Janssen zei

Inderdaad helemaal in de ban van, maar wel allemaal heel erg mooi!
Grtjes, rita.

ida zei

Mooi!

Betsy zei

Mooi! Ik heb al een hele tijd een paar spoeltjes klaar liggen om mezelf frivolité te leren, maar met de naald gaat het ook prima, zo te zien :)
Het resultaat is in ieder geval prachtig.

lieve groet,
Betsy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...