"" voor mij - voor jou: kerstknutsels

donderdag 11 december 2014

kerstknutsels

Vandaag ga ik een beetje oude koeien uit de sloot halen..
Vaak zit ik nog eens wat oude berichtjes van ons te bekijken. Dat is leuk om te doen. En in plaats van elke keer nieuwe dingen te bedenken, is het ook wel eens leuk om nog eens wat ouds opnieuw in het zonnetje te zetten.
Vandaar vandaag wat kerstknutsels van een paar jaar geleden.

de gehaakte (platte) kerstbal (met patroon)

[kerstbal-4%255B3%255D.jpg]

een kersthartje, aan een touwtje of in een armbandje:
[kersthartje%255B3%255D.jpg]  [gehaakt-hartje-in-armband-1%255B3%255D.jpg]

papieren bloemen op knijpers:

[bloem-op-knijper-3%255B3%255D.jpg]

en wie kent nog de kerstkabouters?
Ik heb ze inmiddels alweer een mooi plekje gegeven.
in de maak:

[kerstkabouter-7%255B3%255D.jpg]

gezellig met z’n drieën:

[kerstkaart-evelyn%255B4%255D.jpg]

groetjes van
Evelyn

Pin It!

3 opmerkingen:

Truus zei

Leuk om deze kerstversieringen te zien-ken ze niet allemaal want ik volg jullie nog niet zoveel jaar.
De gehaakte lijken me ook erg poesvriendelijk.Misschien kom ik er voor de Kerst nog aan toe en anders zijn ze voor volgend jaar klaar.
gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

Betsy zei

Inderdaad leuk om deze nog weer eens voorbij te zien komen. De kerstkabouters vind ik echt super.
En ja, hartjes zijn altijd goed. Het hartje met de vogel hangt nog steeds in de woonkamer :)

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Rita Janssen zei

Prachtige knutsels hoor, vooral de kabouters vind ik geweldig!
Grtjes, rita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...