"" voor mij - voor jou: hangende cupcakes

donderdag 4 december 2014

hangende cupcakes

er zaten leuke ideetjes bij de reacties vorige keer, daar ga ik er zeker nog eens een paar van gebruiken. (link)
Maar eerst heb ik mijn eigen idee uitgewerkt:

Het is de onderste ring van een cupcakestandaard.


 De bovenkant afgewerkt met een metalen knoop en aan de onderkant een s-haak vastgemaakt zodat er nog een pindaslingertje aan kon hangen


De cupcakes heb ik aan de ring vastgezet met een “hengsel” van metaaldraad (met lekkere dingetjes er aan geregen).


 En toen alles naar mijn zin was, en ik foto’s gemaakt had….



gaf ik hem weg…..
(de ontvanger was er erg blij mee…..)
(ik hoop dat de vogels er ook blij mee zullen zijn...)
En ik heb nog een stuk of 8 vogelcupcakes over om o.a. het overgebleven deel van de cupcakestandaard mee te vullen.



groetjes van
Evelyn

Pin It!

9 opmerkingen:

Betsy zei

Dat ziet er ontzettend leuk uit! Mooi cadeau om te kringen :) Reken maar dat de vogels daar ook met z'n allen op af zullen komen.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Betsy zei

krijgen, bedoelde ik....

Birgitte aka Bietje zei

De vogels zullen smullen van zo'n feestelijke cupcakestandaard. Gaaf idee.

Dinah zei

erg leuk die cupcakes voor de vogels.

Lieve groet,dinah

Angélique zei

Vogelfeest!

Truus zei

Dit is een leuk cadeau om te krijgen! Je zus?
Welke ideeen ga je nog meer maken?
Nog niet aan toegekomen om het ook te doen,maar als ik weer fitter ben komen ze hier ook te hangen of worden ze ook cadeau gedaan-genoeg verjaardagen deze maand.
gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

Rita Janssen zei

De vogeltjes gaan feest vieren denk ik met jouw lekkere cupcakes! Prachtig gedaan zo in die standaard.
En je cadeautjes die je elk jaar kreeg van Evelyn zijn echt de moeite hoor!
Echt wel heel mooi gemaakt allemaal!
Grtjes, rita.

Willy zei

Mmmmm net echt :) gaaf!

Liane zei

Wat een leuk idee! Leuk om te maken, maar zeker ook om cadeau te krijgen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...