"" voor mij - voor jou: een gerecycled schrift

donderdag 2 oktober 2014

een gerecycled schrift



1. ik sloopte een gewoon (school)schrift en verdeelde de blaadjes in 10 katernen
2. ik beplakte 2 stukken karton met gordijnstof (van de lapjesmarkt in Utrecht)



3. ik vouwde reepjes papier in bijpassende kleur om de katernen en naaide ze met de koptische steek aan de voor- en achterkant.
4. en dekte de gaatjes aan de buitenkant af met wat rondjes uit scrappapier



en af is het mooie stevige schrift!

groetjes van
Evelyn

Pin It!

5 opmerkingen:

Willy zei

Super leuk, mooie stofjes ook!!

Els04 zei

knap!

Truus zei

Mooie stof heb je voor de omslag gebruikt. Heb nog steeds deze binding niet geprobeerd.
gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

Marleen Derweduwen zei

prachtig; vooral de stof roept onze aandacht!

Betsy zei

De stof die je hebt gebruikt is zo mooi. Hoe heb je de gaatjes door het karton geboord? Het lijkt mij vrij dik.

Fijn weekend en een lieve groet,
Betsy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...