"" voor mij - voor jou: kumihimo

maandag 29 september 2014

kumihimo


????????
Ik had er nog nooit van gehoord.
Maar ik zocht op internet iets over rondvlechten en daar zag ik dus kumihimo.
Aan de slag.

Alles in huis: karton en draden.




En dat gaat er dan zo uitzien:                                                                                                                       




Dit is leuk.
Dus na koordje één volgt twee en …….




één koord maak ik wat langer en ik pruts er een sluiting aan.




Ik ga niet uitleggen hoe het moet.
Op internet (google,you tube, pinterest) is er veel te vinden.

Op de bekendere manier maak je ook leuke koordjes.



groetjes van imke

Pin It!

5 opmerkingen:

Angélique zei

Heel mooie koordjes! Het staat ook al een tijdje bij mij op het lijstje voor het geval ik mijn haaknaalden kwijt ben ;-) (en mijn nichtjes getipt!)

Dinah zei

Leuk!!! lijkt het een beetje op punniken? Ik vind je ketting echt mooi.

Lieve groet,dinah

Truus zei

Leuk is dit om te maken,vind je niet? Je ketting is superleuk!!!
Je hebt niet direct het makkelijkste patroontje uitgekozen om als eerste te maken!
Gebruik je geen tegengewicht aan het koordje en aan de draden?
Heb vorig jaar dit als oorbellen gehad bij de bruiloft van dochterlief gemaakt door een vriendin die hier les in geeft.
Met een ketting ben ik halverwege en maak sluitkapjes over de uiteinden.
Ben benieuwd wat je nog meer gaat maken hiervan!Succes!
groetjes,Truus uit Drenthe

Goudhaartje zei

Wat ziet dat er ontzettend leuk uit!!!
X Nana

Betsy zei

De onderste techniek kende ik inderdaad al. Wat een mooi effect geeft dat knoopwerk. Leuk werkje om even tussendoor te doen.

lieve groet,
Betsy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...