"" voor mij - voor jou: idee met vilt

maandag 18 augustus 2014

idee met vilt


Hier komt het idee:
Evelyn liet al de reepjes vilt zien in het vorige bericht.
Van die reepjes heb ik vierkantjes geknipt (halve cm).

ketting-2
Verder gebruik ik kleine kraaltjes en sieradenelastiek (ik heb alleen  rood, maar dat is niet erg).
En dan maar rijgen, de volgorde is willekeurig.

ketting-3
O ja, het wordt dus een ketting.
En als de lengte goed is gaat er heel simpel een dubbele knoop in. De uiteinden steek ik nog door een paar kralen en vierkantjes, afknippen

ketting-6
en klaar is het idee met vilt.

ketting-1

Ik heb er ook nog één met rondjes gemaakt.

ketting-4
Nee, niet geknipt Smile maar met de perforator.
Dat bracht me op nog een idee.
Geen rondjes van vilt, maar van stevig papier.

ketting

En o ja, mijn boekjes natuurlijk.

boekjes-van-kaarten

boekjes-van-kaarten-1

groetjes van imke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...