"" voor mij - voor jou: gehaakte (kinder)armbandjes van haarelastiek

donderdag 3 juli 2014

gehaakte (kinder)armbandjes van haarelastiek

gehaakt-armbandje-4
 
Bij ons in de supermarkt zag ik haarelastiekjes hangen. Er zat geen metalen verbindingsstukje aan en ik dacht: het lijken wel armbandjes…
 
…en een idee was geboren.
 
Ik ben gaan experimenteren met haakkatoen, knoopjes, kraaltjes enz.
En ze werden leuk!
 
gehaakt-armbandje-5
 
Nu heb ik nogal smalle polsen, dus ik pas ze met gemak.
Een beetje uitgelubberde haarelastiekjes zijn wat groter ☺
En anders zijn ze leuk voor kinderpolsjes.
 
Werkwijze (klik op het plaatje om te vergroten)

 gehaakt-armbandje-1gehaakt-armbandje-2gehaakt-armbandje-3
 
Het wordt tijd om weer wat anders onder handen te nemen, want zo krijg ik veeeeel te veel armbandjes…
 
gehaakt-armbandje-6
 
groetjes van
Evelyn

Pin It!

6 opmerkingen:

Angélique zei

Wat heb je dat weer leuk bedacht en uitgevoerd! Het zijn enorm vrolijke armbandjes geworden :-)

Els04 zei

tof gedaan!

Es zei

Wat een ontzettend leuk idee weer zeg! X Es

Truus zei

Leuke armbandjes zijn dit geworden!!!
Misschien tijd voor een armband-weggeefactie???lol
Zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Betsy zei

Ze zien er mooi uit. Echt iets om even tussendoor te maken. Armbandjes heb je nooit genoeg, toch?

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Gery zei

Wat leuk!!!! Ik ken wel zo'n kleinmeisje. die dit helemaal geweldig gaat vinden, vooral als oma dan ook nog gehaakte bloemejes erop vast maakt!!! Dankjewel voor dit superleuke idee.
Groetjes Gery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...